Μερίδιο αγοράς 16% κατέκτησε το 2012 η PLAY του Ομίλου Π. Γερμανού, η οποία δραστηριοποιείται στην αγορά των τηλεπικοινωνιών στην Πολωνία, ενώ παράλληλα ξεπέρασε τα 9 εκατομμύρια συνδρομητές, σημειώνοντας σημαντική αύξηση μεγεθών στα οικονομικά αποτελέσματα έτους.
Συγκεκριμένα, για το 2012 τα έσοδα από πωλήσεις ξεπέρασαν τα 820 εκατ. ευρώ (3,4 δισ. ζλότι) καταγράφοντας 28,5% αύξηση από το προηγούμενο έτος.
Παράλληλα, εντυπωσιακή αύξηση 40% παρουσίασαν τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία ανήλθαν σε 290 εκατ. ευρώ (1,2 δισ. ζλότι) από 210 εκατ. ευρώ το 2011 (874 εκατ. ζλότι).
Η σταθερή κερδοφορία της PLAY, της ναυαρχίδας του Ομίλου εταιρειών Π. Γερμανού στο εξωτερικό, επιτρέπει στον Όμιλο την επένδυση περαιτέρω κεφαλαίων στην ελληνική αγορά και την ενδυνάμωση του συνόλου των δραστηριοτήτων της Olympia Development.
Μια από τις σημαντικότερες επιτυχίες της PLAY ήταν το πρόγραμμα FORMUŁA 4.0, το πρώτο πρόγραμμα σταθερής χρέωσης στην Πολωνική αγορά κινητής τηλεφωνίας, που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο. Με την πρωτοβουλία αυτή, η PLAY δημιούργησε μια νέα τάση στην εξέλιξη του τηλεπικοινωνιακού κλάδου και «ανάγκασε» τους ανταγωνιστές της να προσφέρουν παρόμοια προγράμματα με οφέλη για τους πελάτες τους. Χάρη στο FORMUŁA 4.0, η Εταιρεία απέκτησε περισσότερους από 800.000 νέους πελάτες και κατέκτησε το 2012, μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας στην αγορά, μια πελατειακή βάση 9 εκατομμυρίων.
Η σταθερή δέσμευση και η ηγετική θέση της Εταιρείας σε μια πολιτική υπέρ των καταναλωτών, έχει κερδίσει την εκτίμηση και την προτίμηση των χρηστών κινητής, με αποτέλεσμα 7 στους 10 συνδρομητές που αποφασίζουν να αλλάξουν τηλεπικοινωνιακό πάροχο να επιλέγουν την PLAY. Πέρα όμως από τη λιανική, εξίσου δυναμική ήταν και η ανάπτυξη στον τομέα B2B με αύξηση 107% των πελατών για το 2012, που ξεπέρασαν το 1,1 εκατομμύριο.
«Το 2012 ήταν μια πολύ καλή χρονιά τόσο για την PLAY, όσο και για τους συνδρομητές της Πολωνικής αγοράς τηλεπικοινωνιών» υπογράμμισε ο Jørgen Bang-Jensen, CEO της PLAY. «Με την εισαγωγή των πρώτων σταθερών χρεώσεων, η PLAY ανταποκρίθηκε στην επιθυμία των καταναλωτών για απλές και κατανοητές χρεώσεις. Το μέλλον βρίσκεται στην ευκολία και τη διαφάνεια και η PLAY είναι πρωταγωνιστής στον τομέα αυτό».