Πάνω από 17,8 εκατομμύρια πελάτες, 7% περισσότεροι, σε σχέση με το 2009, πραγματοποίησαν τις συνάλλαγές τους στα καταστήματα του δικτύου Γερμανός, ενώ οι επισκέπτες των καταστημάτων ανήλθαν σε 23,5 εκατομμύρια, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του δικτύου καταστημάτων Γερμανός.
Όπως προέκυψε από έρευνα της Γερμανός, τα καταστήματα παραμένουν πρώτα σε αναγνωρισιμότητα, μεταξύ των αλυσίδων καταστημάτων κινητής τηλεφωνίας. Η πρωτιά στην προτίμηση των καταναλωτών συνδυάστηκε με ρεκόρ επταετίας στις συνδέσεις συμβολαίου, που ξεπέρασαν τις 300.000, το 36% των οποίων αποτελούν συνδέσεις φορητότητας. Επίσης, και στην καρτοκινητή τηλεφωνία, οι επιδόσεις της Γερμανός ήταν θετικές, καθώς πωλήθηκαν 53% περισσότερα τεμάχια από το 2009. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, περισσότεροι από 3 εκατομμύρια πελάτες επέλεξαν το δίκτυο Γερμανός για την ταυτοποίηση του καρτοκίνητού τους.
Σε επίπεδο σταθερής τηλεφωνίας, σημαντική ήταν η συνεισφορά της Γερμανός στις πωλήσεις του ΟΤΕ, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με τις επιδόσεις του δικτύου να ενισχύονται αποφασιστικά κατά το 4ο τρίμηνο, περίοδο κατά την οποία το μερίδιο της Γερμανός στις πωλήσεις του ΟΤΕ άγγιξε το 20%. Παράλληλα, κατά το 2010, παρά την πτώση της αγοράς, 570.000 καταναλωτές, σχεδόν όσοι και πέρυσι, αποτάθηκαν στο τμήμα service των καταστημάτων.
Στο συνέδριο, στο οποίο συμμετείχαν περισσότεροι από 1.300 συνεργάτες και εργαζόμενοι του δικτύου καταστημάτων Γερμανός, παραβρέθηκαν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ και της Cosmote, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, καθώς και στελέχη από τη διοικητική και εμπορική ομάδα της Cosmote και της Γερμανός.