Η οικονομική ύφεση φαίνεται πως δεν αγγίζει την Kraft Foods Hellas, η οποία προτίθεται να διατηρήσει τις εκατοντάδες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα.
Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε παραγωγικές εγκαταστάσεις, σε ανθρώπινο δυναμικό, σε έρευνα και ανάπτυξη προϊόντων επιδιώκοντας να μεταφέρει στη μητρική της Mondelez International αισιόδοξα μυνήματα και να αποδείξει ότι η ελληνική αγορά έχει δυνατότητες που μπορούν να αξιοποιηθούν, υποστήριξε, μιλώντας χθες προς εκπροσώπους του Τύπου, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Λευτέρης Χαλουλάκος.
Παράλληλα, επεσήμανε ότι οι εργαζόμενοι της εταιρείας, οι οποίοι ανέρχονται σε 580, εφέτος θα λάβουν αυξήσεις 1-2% ενώ πέρυσι η εταιρεία διατήρησε σταθερούς τους μισθούς των εργαζομένων, δίνοντας όμως υψηλότερα “μπόνους”.
Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων και σχολιάζοντας πρόσφατα δημοσιεύματα του Τύπου, ο κ. Χαλουλάκος επεσήμανε ότι δεν ετέθη θέμα μείωσης μισθών κατά τη διάρκεια συνάντησης εκπροσώπων πολυεθνικών εταιρειών με την ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης την περασμένη εβδομάδα.
Ο κ. Χαλουλάκος άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο ενίσχυσης της παραγωγικής δραστηριότητας της Kraft Foods Hellas στην Ελλάδα και παράλληλα πρόσθεσε ότι η συζήτηση για τις επενδύσεις των πολυεθνικών εταιρειών που έχει ανοίξει το τελευταίο διάστημα με πρωτοβουλία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά είναι ιδιαίτερα σημαντική.
Όπως ανέφερε, το υπουργείο Ανάπτυξης προσπαθεί να ανοίξει δίαυλο επικοινωνίας με τις επιχειρήσεις και προσπαθεί να βελτιώσει το περιβάλλον, απλοποιώντας τις διαδικασίες. Όλη αυτή η προσπάθεια βοηθάει, σύμφωνα με τον ίδιο, τις εταιρείες στις συζητήσεις που κάνουν με τους εκπροσώπους των μητρικών τους στο εξωτερικό καθώς στόχος τους είναι να μεταφέρουν αισιόδοξα μηνύματα και να αποδείξουν ότι η εληνική αγορά έχει δυνατότητες που μπορούν να αξιοποιηθούν.
Η Kraft Foods, θυγατρική του ομίλου Mondelez International, έχει παρουσία περισσότερο από δύο δεκαετίες στην ελληνική αγορά και έχει αναπτύξει και διατηρεί μια σημαντική δραστηριότητα παραγωγής και εμπορίας προϊόντων διατροφής.
Την τελευταία τετραετία, η εταιρεία υλοποιεί ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού της παραγωγικής διαδικασίας, ώστε να ανταποκριθεί στις προκλήσεις και τις απαιτήσεις της εποχής, ύψους 8 εκατ. ευρώ μέχρι σήμερα. Για την επόμενη διετία έχουν προγραμματιστεί επιπλέον επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ. Το επενδυτικό πρόγραμμα αφορά κυρίως στο εργοστάσιο σοκολάτας Παυλίδη, το οποίο έχει αυξήσει την παραγωγική του ικανότητα κατά 30%-35%, με νέες σύγχρονες λειτουργίες, πλήρη αυτοματοποίηση των δύο γραμμών παραγωγής, βελτιστοποίηση σε χρόνο παραγωγής και σε ποιότητα παραγόμενων προϊόντων, καθώς και στη μείωση χρήσης ενέργειας και μείωση αποβλήτων.
Παράλληλα, πραγματοποιούνται συνεχείς επενδύσεις στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, στο μάρκετινγκ και προώθηση, σε συστήματα logistics και διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η ένταξη της εταιρείας στην οικογένεια της Mondelēz International δίνει τη δυνατότητα περαιτέρω διείσδυσης στην αναπτυσσόμενη αγορά του σνάκινγκ (snacking) αλλά και κεφαλαιοποίηση του μεγάλου χαρτοφυλακίου (portfolio) των προϊόντων που διαθέτει ο όμιλος στην Ευρώπη. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατα λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά το Fonzies, ένα νέο προϊόν, τραγανό σνακ καλαμποκιού, ψημένο στο φούρνο, που διατίθεται σε τρεις γεύσεις.
Στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι η ανάπτυξη νέων προτάσεων για τον καταναλωτή, σε νέες κατηγορίες και νέα προϊόντα, με σκοπό την ύπαρξη μιας μεγάλης γκάμας, που θα προσφέρει ποικιλία επιλογών στον καταναλωτή, με προϊόντα σνακ (snack) για όλες τις ώρες της ημέρας.
Στην ελληνική αγορά, η εταιρεία προωθεί προϊόντα όπως: σοκολάτες Lacta, Υγείας Παυλίδη, Παυλίδη Γεμιστές, κουβερτούρα Παυλίδη, Kiss, γκοφρέτα 3BIT και Lacta Lov’it, Merenda, σοκολατάκια Gioconda, τυρί κρέμα Philadelphia, μαγιονέζα και κέτσαπ Kraft, μπισκότα OREO και Εργαστήρι Παυλίδη, καφές φίλτρου JACOBS, JACOBS Espresso, Maxwell House, ροφήματα TASSIMO, ρόφημα σοκολάτας Lacta και Cadbury, τσίκλες Trident, Dentyne, καραμέλες Halls και τσικλόφουσκα Bubbaloo.