Περαιτέρω αύξηση του κύκλου εργασιών με θετική επίδραση στα αποτελέσματα αναμένει η διοίκηση της Παπουτσάνης για την τρέχουσα χρήση, η οποία εστιάζει στην είσπραξη των οφειλόμενων ποσών και στην αποφυγή επισφαλειών.
Σημειώνεται ότι την περασμένη χρονιά η εταιρεία πέτυχε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 11,4%. Επίσης κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς ενισχύθηκε η θέση των προϊόντων Παπουτσάνης παρουσιάζοντας αύξηση κατά 5% σε σχέση με το 2011.
Συγκεκριμένα, στην κατηγορία των στερεών σαπώνων (Aromatics, Καραβάκι, Glycerine Παπουτσάνης, Πράσινα παραδοσιακά), το μερίδιο όγκου της Παπουτσάνης αυξήθηκε κατά 19% (από 21,42% σε 25,49%) σε σχέση με το 2011. Στις υπόλοιπες κατηγορίες η εταιρεία κατέχει το 4,81%. του όγκου πωλήσεων κρεμοσάπουνων και το 1,52% αφρόλουτρων αντίστοιχα (πηγή IRI).
Στην κατηγορία ξενοδοχειακά προϊόντα, η συγκεκριμένη αγορά παρουσίασε σημαντική πτώση κατά το 2012 λόγω της ύφεσης του τουρισμού αλλά και της καθυστέρησης έναρξης της σεζόν.
Σε ότι αφορά στα προϊόντα τρίτων, ιδιωτική ετικέτα, η συγκεκριμένη κατηγορία παρουσίασε αύξηση 28% σε σχέση με το 2011, λόγω νέων συνεργασιών αλλά και ανάπτυξης υφιστάμενων.