To 2012 ο κλάδος της ένδυσης στην Ελλάδα υποχώρησε πάνω από 20% αλλά η εταιρεία Apparel που διανέμει τα προϊόντα της Brooks Brothers στην Ελλάδα συνέχισε να αναπτύσσεται και εμφάνισε αύξηση τζίρου κατά 24%, σε σχέση με το 2011.
Σύμφωνα με τον διευθύνονται σύμβουλο της Apparel κ. Κωνσταντίνο Τζουβελεκάκη, τα μηνύματα είναι θετικά και για το 2013 αφού το πρώτο τρίμηνο της χρήσης (Ιανουάριος – Μάρτιος) οι πωλήσεις των Brooks Brothers αυξήθηκαν κατά 27% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012.
Η εταρεία στα τέσσερα χρόνια λειτουργίας της έχει επενδύσει 2,46 εκατ. ευρώ και έχει δημιουργήσει 56 νέες θέσεις εργασίας.
Εχει αναπτύξει ένα δίκτυο διανομής που αποτελείται από 2 καταστήματα Brooks Brothers στην Αττική (στην οδό Σταδίου & Αμερικής στο City Link και στο εμπορικό κέντρο Golden Hall στο Μαρούσι) και 3 shop in shop εντός των πολυκαταστημάτων Attica (Αθήνα, Μαρούσι, Θεσσαλονίκη), καθώς και ένα εκπτωτικό κατάστημα (outlet) στο εμπορικό κέντρο McArthurGlen στα Σπάτα.
Όπως δηλώνει ο κ. Τζουβελεκάκης, «η εμπειρία δείχνει ότι σε περιόδους ύφεσης τα ισχυρά brands με καλή τιμή κατακτούν έδαφος και κερδίζουν μερίδια αγοράς. Για αυτό και η εταιρεία προχωρεί σε νέες επενδύσεις και σε επέκταση του δικτύου μέσω franchising ώστε να καλυφθούν γεωγραφικά μεγάλεις πόλεις της Ελλάδος. Παράλληλα η εταιρεία εξετάζει για το 2014, την προώθηση του brand στο εξωτερικό, στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων όπου κατέχει τα αποκλειστικά δικαιώματα προώθησής του».
Το 2012 οι πωλήσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 4,4 εκατ ευρώ (+24%) και τα ebitda από ζημιές 333.000 ευρώ γύρισαν θετικά στα 88.000 ευρώ. Το αποτέλεσμα προ φόρων λόγω υψηλών αποσβέσεων ήταν αρνητικό κατά 411.000 ευρώ αν και οι ζημιές ήταν αισθητά μειωμένες σε σχέση με το 2011 (711.000 ευρώ).