Την εκτίμηση ότι η υπό αποκρατικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα κλείσει το 2013 με 7,5 εκατομμύρια κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διατύπωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας από το βήμα του 11ου Συνέδριου Νοτιοανατολικής Ευρώπης για τις επιχειρήσεις Διεθνούς Διαμεταφοράς και Logistics που πραγματοποιείται στη χώρα μας.
Ο κ. Ζηλιασκόπουλος σημείωσε ότι βασικός στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να διεκδικήσει κομμάτι της «πίττας» μεταφοράς εμπορευμάτων από την Νότια και Ανατολική προς την Κεντρική Ευρώπη.
Όπως τόνισε υπάρχει έλλειψη στη αγορά μεταφοράς εμπορευμάτων από την Νοτιοανατολική προς την Κεντρική Ευρώπη ενώ το μέγεθος της συγκεκριμένης αγοράς υπολογίζεται σε περίπου 3 εκατομμύρια TEUs. «Θέλουμε να γίνουμε ο κυρίαρχος provider τρένων στην Νοτιανατολική Ευρώπη», είπε ο κ. Ζηλιασκόπουλος υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει πιάσει τις απαραίτητες προδιαγραφές που απαιτούνται.
Αναφερόμενος στην υπηρεσία εμπορικού τρένου που ξεκινά μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΝΟΣΕ σημείωσε ότι στόχος είναι η επέκτασή της υπηρεσίας σε: Πύθιο, Ορμένιο, Σόφια, Βουκουρέστι, Σκόπια και Βελιγράδι.