Την υποκατάσταση της ΒΙΟΤΕΡ ΑΕ από την ΑΚΤΩΡ ΑΕ, στην εργολαβία στο δεύτερο υποτμήμα της σύμβασης «Κάθετος άξονας 56 Εγνατίας Οδού: Ολοκλήρωση εργασιών σύνδεσης 6ου Προβλήτα Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον Αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό», ανακοίνωσε σήμερα η Εγνατία Οδός.
Όπως αναφέρει η εταιρία, η αρχική εργολαβία είχε δημοπρατηθεί το Σεπτέμβριο του 2006 και η σχετική σύμβαση είχε υπογραφεί το Δεκέμβριο του 2006 με την ΒΙΟΤΕΡ Α.Ε. Ωστόσο, περίπου από τα μέσα του 2010 παρουσιάστηκαν συμβατικές εμπλοκές με αποτέλεσμα να σταματήσει κάθε κατασκευαστική δραστηριότητα και το έργο να παραμείνει στάσιμο, σημειώνει.
«Με την εν λόγω υποκατάσταση, θα εκτελεστούν εργασίες κατασκευής της Α’ φάσης, η οποία στην ολοκλήρωσή της θα περιλαμβάνει τη σύνδεση του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ».
Αυτό, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα γίνει με την πλήρη κατασκευή οδογέφυρας μήκους 2.700 μ. (εκ των οποίων τα 1.240 μ. αποτελούν αντικείμενο της παρούσης εργολαβίας) αμφίδρομης κυκλοφορίας με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση. Επίσης, περιλαμβάνει τη μερική παραλλαγή του τοπικού δικτύου οδών ανάντι και κατάντι της ΠΑΘΕ.
Η συνολική δαπάνη του έργου ανέρχεται στα 26,5 εκατομμύρια ευρώ και ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσης είναι δώδεκα μήνες, όπως σημειώνει η Εγνατία Οδός.
«Η ολοκλήρωση της σύνδεσης είναι μεγάλης σημασίας δεδομένου ότι θα συμβάλλει τα μέγιστα στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του Λιμένα Θεσσαλονίκης με την διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων εμπορικών μεταφορών και τη μείωση του απαιτούμενου χρόνου προσέγγισης και απομάκρυνσης από τον Λιμένα», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
«Ταυτόχρονα, με την εξυπηρέτηση των οχημάτων εμπορικών μεταφορών από τη νέα οδογέφυρα θα απομακρυνθεί η βαριά κυκλοφορία από το ιδιαίτερα επιβαρυμένο υφιστάμενο οδικό δίκτυο και θα βελτιωθούν αισθητά οι κυκλοφοριακές συνθήκες στην περιοχή», σημειώνεται.