Η αύξηση του μεριδίου Αγοράς στην Ελλάδα αλλά και η προσεκτική ανάπτυξη της παρουσίας της στο εξωτερικό αποτελούν και τη φετινή χρονιά βασικούς στρατηγικούς στόχους της «Κορρές», όπως δήλωσε σε δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης, Δημήτρης Βιδάκης, στο περιθώριο της έκτακτης Γενικής Συνέλευσης.
Παράλληλα, η εταιρεία αναμένεται να συνεχίσει και φέτος τη στρατηγική των προσφορών, προκειμένου να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες των καταναλωτών ενώ σχεδιάζει να λανσάρει και νέα προϊόντα.
Στο επίκεντρο θα βρεθεί και η ανάπτυξη της εταιρείας στις υφιστάμενες αγορές που έχει παρουσία, όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Αγγλία και η Ρωσία αλλά και η επέκταση σε νέες, με την αρχή να γίνεται από την Νότια Αφρική.
Όπως έκανε γνωστό ο κ. Βιδάκης, πολύ σύντομα αναμένεται να υπογραφεί η συμφωνία με μεγάλο τοπικό «παίκτη», ώστε τα προϊόντα Κορρές να βρεθούν στα ράφια των καταστημάτων της Νοτίου Αφρικής. Πριν από μερικές εβδομάδες, η εταιρεία έκανε το «ντεμπούτο» της στην αγορά της Δανίας, ύστερα από συμφωνία που υπέγραψε με την δανέζικη αλυσίδα MATAS. Να σημειωθεί τέλος ότι έμφαση θα δοθεί και στη μείωση του λειτουργικού κόστους, προκειμένου να συνεχισθεί η βελτίωση που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στο μικτό περιθώριο κέρδους.
Πηγή: imerisia.gr