Με αύξηση του μεριδίου αγοράς στο κανάλι του φαρμακείου στην Ελλάδα, ενίσχυση της λειτουργικής κερδοφορίας και ενδυνάμωση της παρουσίας του στις αγορές προτεραιότητας του εξωτερικού, έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2013 για τον όμιλο Κορρές.
Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, στις χώρες όπου επικεντρώνει το ενδιαφέρον του ο όμιλος -ανάμεσα στις οποίες Γερμανία, Ρωσία, Αγγλία, Γαλλία και Σκανδιναβία- σημειώθηκε αύξηση της τάξεως του 18%.
Σε επίπεδο κύκλου εργασιών, οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου το πρώτο τρίμηνο του 2013, επηρεασμένες από το ότι η Johnson & Johnson παράγει πλέον κυρίως η ίδια τα προϊόντα που διανέμει στην Β. Αμερική καθώς και την οριακή μείωση πωλήσεων στην Ελλάδα, διαμορφώθηκαν στα €12 εκ. από €12,5 εκ.
Τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων, εάν αφαιρεθεί η επίπτωση εκτάκτου κόστους αναδιοργάνωσης περιλαμβανομένων μη επαναλαμβανόμενων ενεργειών αναδιάρθρωσης των απαιτήσεων στις οποίες προέβη ο Όμιλος δεδομένου του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος που προβλέπεται (αναπροσαρμοσμένα EBITDA) , αυξήθηκαν κατά 3,6% στα €3 εκ. το πρώτο τρίμηνο του 2013 από €2,9 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του 2012, αποτέλεσμα της μείωσης του λειτουργικού κόστους .
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου, μετά την αφαίρεση και του παραπάνω κόστους αναδιοργάνωσης, ανήλθαν στα €2,3 εκ. το πρώτο τρίμηνο του 2013.
Οι θετικές λειτουργικές ταμειακές ροές ανέρχονται στα €1,6 εκ. από €-1,3 εκ. το πρώτο τρίμηνο του 2012, αποτέλεσμα της βελτίωσης του λειτουργικού κόστους και των προσπαθειών της διοίκησης για αποτελεσματικότερη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν στα €-0,1 εκ. το πρώτο τρίμηνο του 2013 από €0,9 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του 2012. Αν εξαιρεθεί η παραπάνω επιβάρυνση αναδιοργάνωσης, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας θα αντιστοιχούσαν σε €0,6 εκ. κέρδη.
Στην Ελλάδα, παρόλο που το οικονομικό περιβάλλον δεν παρουσίασε σημάδια βελτίωσης, ο όμιλος επισημαίνει στην ανακοίνωσή του διατήρησε τα επίπεδα του πρώτου τριμήνου του 2012, αυξάνοντας περαιτέρω το μερίδιο αγοράς του στο κανάλι του φαρμακείου, παρά την οριακή μείωση πωλήσεων [1,5%], αποτέλεσμα της συνεχόμενης στήριξης στρατηγικών κατηγοριών.
• «στη φροντίδα προσώπου λάνσαρε τον ορό ολικής αναδόμησης Μαύρη Πεύκη, μια φόρμουλα βασισμένη σε ανακάλυψη που έχει βραβευτεί με NOBEL Χημείας.
• στην αντιηλιακή φροντίδα, ανέπτυξε μία σειρά νέας γενιάς αντιηλιακών με τριπλή δράση -αντιηλιακή, αντιρυτιδική, κατά των πανάδων- βασισμένη σε καινοτόμο δραστικό από φυτικά βλαστοκύτταρα Κόκκινου Σταφυλιού.»
Παράλληλα, ο όμιλος λέει ότι υποστήριξε τις στρατηγικές του κατηγορίες με διαφήμιση [τηλεοπτική/έντυπη/ηλεκτρονική] και με ενέργειες στο βασικό κανάλι διανομής του [φαρμακείο].
Στο εξωτερικό σημαντική ήταν η ανάπτυξη των πωλήσεων σε Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία, Ρωσία και Σκανδιναβικές χώρες, όπως σημειώνει.
Στόχος του ομίλου στις συγκεκριμένες αγορές, τονίζει, είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση της μάρκας στα σημεία ημι-επιλεκτικής διανομής και στα φαρμακεία, τόσο μέσω προωθητικών ενεργειών όσο και με την τοποθέτηση νέων προϊόντων.