Ανοικτή σε συνεργασίες ή και εξαγορές εγχώριων μικροζυθοποιίων εμφανίζεται η Μύθος Ζυθοποιία, η οποία με δούρειο ίππο το βασικό της brand την μπίρα Μύθος επιδιώκει όχι μόνο να ισχυροποιήσει τη θέση της και το μερίδιο της στην εσωτερική αγορά αλλά και να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στις διεθνείς αγορές.
Απώτερος στόχος να παραμείνει η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μπίρας στην Ελλάδα, όπως δήλωσε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Αλέξανδρος Καραφυλλίδης ο οποίος εμφανίσθηκε αισιόδοξος για την πορεία της εταιρείας αλλά και για τις προοπτικές του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται.
Στο πλαίσιο αυτό, η αύξηση του μεριδίου αγοράς της στο 20%, από 16,8% που ήταν πέρυσι, η ενίσχυση των εξαγωγών προκειμένου αυτές να αντιπροσωπεύουν το 20% του όγκου των πωλήσεων της κατά την προσεχή τριετία, από 15% σήμερα, η ενίσχυση της κερδοφορίας και η ενίσχυση του βασικού της brand δηλαδή της μπίρας Μύθος, αποτελούν τους στόχους της Μύθος Ζυθοποιία.
Ο ίδιος ανέφερε, ότι την περασμένη χρονιά η εταιρεία ενίσχυσε το μερίδιό της και διατήρησε τους όγκους της, παρά τη μείωση κατά 8% που κατέγραψε η αγορά μπίρας, ενώ το πρώτο τετράμηνο του έτους και παρά το γεγονός ότι η αγορά υποχωρεί με ρυθμό 4%, η Μύθος κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις σε διψήφιο ποσοστό. Σημειώνεται ότι πέρυσι η εταιρεία παρουσίασε σταθερό τζίρο που ανήλθε σε 84.751 εκατ. ευρώ εμφανίζοντας οριακή πτώση κατά 0,3% σε σχέση με το 2011. Παράλληλα τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 3,217 εκ ευρώ εμφανίζοντας σχετική κάμψη σε σχέση με τη χρήση του 2011.
Η πτώση στην κερδοφορία οφείλεται στις αποσβέσεις των αυξημένων επενδύσεων που πραγματοποιεί, καθώς και στις προωθητικές ενέργειες και στην πολιτική προσφορών που υλοποιεί. Παράλληλα η εταιρεία εμφανίζει βελτίωση στην εικόνα των δεικτών ρευστότητας και χρηματοοικονομικής θέσης στη χρήση του 2012.
Εν τω μεταξύ κανονικά εξελίσσεται το πλάνο επενδύσεων ύψους 50 εκ. ευρώ που έχει ανακοινώσει η εταιρεία, καθώς το έχει ήδη ολοκληρώσει κατά 75-80%. Επίκεντρο των επενδύσεων αποτελούν ο εκσυγχρονισμός της παραγωγικής μονάδας, η ανάπτυξη καινοτομίας φέρνοντας στην Ελλάδα την τεχνολογία Draught Master, η βελτιστοποίηση του σχεδιασμού marketing, η ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού και η ανανέωση του τεχνολογικού εξοπλισμού σημειώνοντας αύξηση του αριθμού των παγίων στην αγορά κατά την τελευταία 4ετία.
Σε αυτό το πλαίσιο σημαντικές είναι οι επενδύσεις που προγραμματίζονται για το 2013 και οι οποίες ανέρχονται σε 5 εκατ. ευρώ περίπου δίνοντας έμφαση στα εμπορικά πάγια, τον εξοπλισμό εργοστασίου και την αναβάθμιση τεχνολογικού εξοπλισμού.
Σε ότι αφορά στην έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού, στελέχη της εταιρείας ανέφεραν ότι η υπόθεση έχει ωριμάσει ενώ εξέφρασαν την ευχή να τελεσφορήσει πριν τελειώσει το καλοκαίρι.