Αύξηση μεγεθών το 2012 σε όλες τις γραμμές παρουσίασε η διαδικτυακή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Skroutz.gr, σε ένα περιβάλλον όπου το παραδοσιακό λιανεμπόριο διαφόρων κλάδων υποχωρεί με ραγδαίους ρυθμούς.
Ειδικότερα, η εταιρία γνωστή ως μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων, παρουσίασε καθαρές πωλήσεις της τάξης των 2,015 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 39,03% έναντι της προηγούμενης χρήσης που ανήλθαν σε 1,449 εκατ. ευρώ.
Τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 492.382 ευρώ έναντι 223.810 ευρώ την προηγούμενη χρήση, ενώ τέλος τα καθαρά μετά φόρων κέρδη υπερδιπλασιάστηκαν και διαμορφώθηκαν στα 376.625 έναντι 172.066 της προηγούμενης χρήσης.
Η εταιρεία, θυγατρική του ομίλου Dionic, τον Μάρτιο του 2013 επιχείρησε το πρώτο επεκτατικό της βήμα δημιουργώντας αντίστοιχη πλατφόρμα αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων στην Τουρκία.
Η επιλογή της γειτονικής χώρας για την επέκταση των δραστηριοτήτων της Skroutz A.E. εκτός συνόρων, βασίζεται στην τεράστια δυναμική ανάπτυξης που παρουσιάζει η online αγορά στην Τουρκία. Ο στόχος της τρέχουσας χρονιάς, είναι η μεγιστοποίηση των συνεργατών και των e-shops που συμμετέχουν, ώστε σταδιακά να αυξηθεί η κίνηση της ιστοσελίδας με την επωνυμία alve.com.
Ήδη σ’αυτήν φιλοξενούνται 10 ηλεκτρονικά καταστήματα και περισσότερα από 93.000 προϊόντα σε πάνω από 600 κατηγορίες, όπως τεχνολογία, σπίτι – κήπος, χόμπι – αθλητισμός, auto– moto, μόδα – ομορφιά και παιδικά – βρεφικά.