Την εμπορική δραστηριοποίησή της στην περιοχή της Αττικής, ανακοίνωσε η Cyta Ελλάδος, η θυγατρική του Εθνικού Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Κύπρου, η οποία έχει κάνει ήδη αισθητή την παρουσία της στην ελληνική περιφέρεια εξυπηρετώντας πάνω από 140.000 πελάτες.
Αυτό τόνισαν οι υπεύθυνοι της εταιρίας προσθέτοντας ότι τέσσερα χρόνια μετά την ίδρυσή της στην Ελλάδα και έχοντας πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα επενδύσεις ύψους άνω των 85 εκατ. ευρώ, το μακρύ ταξίδι της Cyta σε μεγάλες πόλεις, χωριά και δυσπρόσιτες, “παρθένες” ευρυζωνικά περιοχές της ελληνικής περιφέρειας, συνεχίζεται με την είσοδο στην πρωτεύουσα.
Όπως δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής κ. Μιχάλης Αχιλλέως, η Cyta Ελλάδος έχει ήδη συμπληρώσει σχεδόν δυόμιση έτη επιτυχημένης εμπορικής παρουσίας στην περιφέρεια παρέχοντας αξιόπιστα προϊόντα σταθερής τηλεφωνίας και internet (1play, 2play) στους 140.000 Πελάτες της σε Κρήτη, Δυτική και Κεντρική Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Κατερίνη, Λάρισα, Βόλο, Λαμία, Πάτρα και Αργοσαρωνικό (Αίγινα, Σαλαμίνα). Επόμενος στόχος αλλά και στοίχημα για τη Cyta Ελλάδος είναι να καταφέρει να καλύψει με τα προϊόντα της τις βασικότερες τηλεπικοινωνιακές ανάγκες και απαιτήσεις και των κατοίκων της πρωτεύουσας, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση του τρόπου ζωής τους.
Αναφερόμενος στους στόχους και το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας, ο κ. Αχχιλέως είπε ότι η εταιρία έχει ήδη αναπτύξει ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών μήκους άνω των 2.200 χλμ., ήδη απασχολεί πάνω από 500 άτομα για την εξυπηρέτηση του Πελάτη και έχει δημιουργήσει πέραν του μεγάλου δικτύου επίσημων συνεργατών σε όλες τις περιοχές δραστηριοποίησής της, μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη Αλυσίδα Ιδιόκτητων Καταστημάτων, καθώς και ιδιόκτητο Στόλο Οχημάτων Τεχνικών Εξυπηρέτησης.
Σε ότι αφορά την εμπορική πολιτική της εταιρίας, οι υπεύθυνοι τόνισαν ότι η Cyta εισήγαγε το μοναδικό σύστημα ελεύθερων συνδυασμών και ταχυτήτων Internet και Σταθερής Τηλεφωνίας. Ειδικότερα, προσφέρει στον Πελάτη το βασικό πακέτο 2play στα 16€ συμπ. ΦΠΑ και παράλληλα του παρέχει τη δυνατότητα, εφόσον το επιθυμεί, να “χτίσει” πάνω σε αυτό αυξομειώνοντας τις επιλογές του ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σύμφωνα και με τις συνήθειές του. Έτσι ο Πελάτης δεν αναγκάζεται να επιλέξει εξαρχής ένα “τυποποιημένο” προϊόν το οποίο θα τον δεσμεύει για όσο διάστημα διαρκέσει η σύνδεσή του.