Η «ηλεκτροπληξία» που έχει προκαλέσει η οικονομική κρίση στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών οδηγεί την γερμανική αλυσίδα Media Markt σε «ανασύνταξη των δυνάμεών» της. Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της ελληνικής θυγατρικής (στη φωτό: ο γενικός διευθυντής Δημήτρης Κατραβάς), τις τελευταίες 20 ημέρες έχει επιδοθεί σε ένα μπαράζ συζητήσεων για τα επόμενα βήματά της, προκειμένου να «ψαλιδιστεί» το λειτουργικό κόστος.
Μέσα στις προτάσεις που ακούγεται ότι εξετάζεται είναι εκείνη ενδεχόμενου λουκέτο σε σημεία που δεν αποδίδουν τα προσδοκώμενα, ενώ για ορισμένα μεγαλύτερα καταστήματα (π.χ. Λάρισα) δεν αποκλείεται να προχωρήσει σε μετεγκατάσταση σε χώρους λιγότερων τ.μ. Βέβαια, όλα αυτά προς το παρόν παραμένουν ασκήσεις επί χάρτου, καθώς δεν έχουν ληφθεί οριστικές αποφάσεις. Η αλυσίδα φέτος έχει «κλυδωνιστεί» κυρίως από την κατακόρυφη «βουτιά» στα είδη κλιματισμού, η οποία εκτιμάται στο -20%.