Ανθεκτικό αποδεικνύεται το εγχείρημα των αδελφών Άρη και Μπράιαν Κάρεϊ
Η «πρεμιέρα» των Simply Burgers στην αγορά το 2003, με αρχικό κεφάλαιο 30.000 ευρώ, υπήρξε σχετικά αθόρυβη, αλλά μεθοδικά από το πρώτο κατάστημα της Ν. Ερυθραίας σε επτά χρόνια έφτασαν τα 18. Στα χρόνια της κρίσης κάποια έκλεισαν και σήμερα η αλυσίδα διαθέτει 14 μαγαζιά – τα 7 εταιρικά-, όλα στην Αττική εκτός ενός στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos της Θεσσαλονίκης. Τώρα βρίσκονται σε μια κρίσιμη καμπή.
Προχωρούν σε αναδιάρθρωση του δικτύου με συγχωνεύσεις και μετεγκαταστάσεις κάποιων σημείων, ρίχνουν τα κόστη για τους νέους franchisees, αλλά κάνουν και το μεγάλο βήμα, καθώς το business plan τους προβλέπει μέχρι το τέλος του 2014 το άνοιγμα 10 νέων καταστημάτων, με επίκεντρο την περιφέρεια, αλλά και την επέκταση στο εξωτερικό.
Έτσι, σε πρώτη φάση αναζητούν συνεργάτες για τις μεγάλες επαρχιακές πόλεις με concept μικρότερων καταστημάτων χαμηλότερου λειτουργικού κόστους, ενώ βρίσκονται σε συζητήσεις με επενδυτές για να αποκτήσουν παρουσία στις ΗΠΑ και τη Γερμανία.
Στα «όπλα» τους είναι το υγιές χαρτοφυλάκιο και τα ικανοποιητικά, για τα δεδομένα της συγκυρίας, οικονομικά αποτελέσματα. Ο τζίρος στο φετινό εξάμηνο διαμορφώνεται στα 5 εκατ. με πτώση περί το 14% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα όταν η πτώση στον κλάδο του επισιτισμού φτάνει το 40%. Ο τζίρος το 2012 διαμορφώθηκε στα 14,2 εκατ. και το καθαρό αποτέλεσμα, εξαιρουμένων των επενδυτικών δαπανών, ήταν κερδοφόρο. Η διοίκηση της εταιρίας κατάφερε να περιορίσει τα λειτουργικά κόστη κατά 22%, ενώ σχεδιάζει να ρίξει τις τιμές, που σε συνδυασμό με την μείωση του ΦΠΑ, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει την επισκεψιμότητα.