Μείωση 5% παρουσίασε η επιβατική κίνηση της Aegean κατά το 2010 και διαμορφώθηκε σε 6,23 εκατ. επιβάτες.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, στο δίκτυο εξωτερικού, με την προσθήκη νέων προορισμών, μεταφέρθηκαν 3,06 εκατ. επιβάτες, πετυχαίνοντας αύξηση 9%. Αντίθετα, στο εσωτερικό, λόγω της κάμψης της ζήτησης η κίνηση μειώθηκε κατά 16% σε 3,17 εκατ. επιβάτες, με παράλληλη σημαντική μείωση του μέσου ναύλου.
Ο κύκλος εργασιών του 2010 διαμορφώθηκε στα περίπου 590 εκατ. ευρώ και το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους εκτιμάται σε ζημιές περίπου 22-24 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένης και της έκτακτης εισφοράς ύψους 8 εκατ. ευρώ. Η κάμψη της ζήτησης εσωτερικού και η άνοδος της τιμής του πετρελαίου συνέβαλαν κυρίως στη διαμόρφωση του ζημιογόνου αποτελέσματος.
Προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίση στην Ελληνική οικονομία, η Εταιρεία προέβη το 2010 σε μείωση του στόλου και της χωρητικότητας, κυρίως στο δίκτυο εσωτερικού, που σε συνδυασμό με νέα συστήματα που εφαρμόστηκαν και λόγω της εισόδου στην Star Alliance απέδωσαν καρπούς στον περιορισμό του κόστους. Μέχρι το τέλος του 2011 η λειτουργία με στόλο αποτελούμενο αποκλειστικά από νέα αεροσκάφη της οικογένειας Airbus A320 θα αποφέρει επιπλέον ωφέλειες.
Το 2011 η κάμψη της εγχώριας ζήτησης θα συνεχίσει να επηρεάζει έντονα το δίκτυο εσωτερικού και επιπλέον κατά τους χειμερινούς μήνες, όταν οι αφίξεις ξένων επισκεπτών στη χώρα μας είναι περιορισμένες και το δίκτυο εξωτερικού. Οι ενδείξεις για την τουριστική περίοδο είναι θετικές αλλά είναι νωρίς για τελικές εκτιμήσεις. Ως εκ τούτου, με την περαιτέρω επιβάρυνση του κόστους καυσίμων είναι πιθανόν και το 2011 να είναι ζημιογόνο, παρά τη βελτίωση της παραγωγικότητας της Εταιρείας.