Με στόχο τις Αγορές της Ευρώπης, αλλά και της Ασίας και της Αυστραλίας το Yogood
Το βάπτισμα του πυρός και στην Αγορά του frozen yogurt έλαβε πριν από λίγες ημέρες η ΚΡΙ ΚΡΙ. Η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία, η οποία ξεκίνησε την επιχειρηματική της δραστηριότητα από το παγωτό και επεκτάθηκε και στο γιαούρτι, αποφάσισε να παντρέψει αυτά τα δύο προϊόντα και να δημιουργήσει το frozen yogurt Yogood.
Χρειάσθηκαν δύο χρόνια δοκιμών για τη δημιουργία αυτού του νέου προϊόντος που πρωτοπαρουσιάσθηκε πριν από λίγες ημέρες στην διεθνή έκθεση τροφίμων Anuga. Το Yogood, το οποίο απευθύνεται στην αγορά του retail, σχεδιάστηκε για τις ανάγκες των αγορών της Ευρώπης αν και υπάρχει ενδιαφέρον και από τις αγορές της Ασίας ακόμη και της Αυστραλίας.
Σε παραγωγικό επίπεδο η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία συνεχίζει την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος για το παγωτό, που έχει ενταχθεί στις διατάξεις του ν. 3299/04, για το οποίο έχει πιστοποιηθεί από τα αρμόδια ελεγκτικά κλιμάκια περισσότερο από το 50% του συνολικού προϋπολογισμού.
Επιπλέον, η ισχυρή ανάπτυξη που παρουσιάζει ο κλάδος των γαλακτοκομικών έχει δημιουργήσει την ανάγκη ενίσχυσης της παραγωγικής δυναμικότητας στο εργοστάσιο γιαουρτιού. Στο πλαίσιο αυτό, προγραμματίζονται επενδύσεις 8 εκατ. ευρώ, έναντι 5 εκατ. ευρώ που είχαν σχεδιαστεί αρχικά, με ορίζοντα υλοποίησης ως το καλοκαίρι του 2014.