Τις δυνατότητες που θα δημιουργηθούν, μετά την εξαγορά της Olympic Air από την Aegean, για τις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας (άγονες γραμμές) παρουσίασαν οι διοικήσεις των δύο εταιρειών, στο πλαίσιο συνάντησής τους με 32 εκπροσώπους από τα 15 νησιών άγονων γραμμών που καλύπτονται από την Olympic Air.
Παράλληλα, έγινε ανοιχτή συζήτηση με τους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, του επιμελητηρίου και των φορέων των νησιών για τις αεροπορικές συνδέσεις και για τις ιδιαιτερότητες στη λειτουργία των επιμέρους αεροδρομίων.
Συγκεκριμένα, παρουσιάστηκε δέσμη πρωτοβουλιών για τα 15 νησιά τα οποία εντάσσονται στο δίκτυο των γραμμών Δημόσιας Υπηρεσίας, που καλύπτει η Olympic Air.
Στόχος είναι τόσο η αύξηση της κίνησης με χρήση και νέων χαμηλότερων ναύλων, αλλά και η αύξηση της συνδεσιμότητας με το εξωτερικό ώστε να δοθεί η δυνατότητα και στα μικρότερα νησιά να συμμετάσχουν και να επωφεληθούν από την τουριστική ανάπτυξη.
Οι ενέργειες που σχεδιάζονται είναι οι εξής:
– Δημιουργία και δεύτερου χαμηλότερου ναύλου ύψους €39 για τα 12 νησιά άγονης γραμμής με απευθείας σύνδεση με την Αθήνα.
– Προσφορά για τις συνδέσεις νησιών άγονης γραμμής με το εξωτερικό με πτήσεις της AEGEAN ή της Olympic Air χωρίς χρέωση (€0 ναύλος, πλέον φόρων) για το εσωτερικό σκέλος τους μήνες Νοέμβριο- Μάρτιο και με χρέωση €20 ανά σκέλος (πλέον φόρων αεροδρομίων) για το διάστημα Απριλίου – Οκτωβρίου. Η δυνατότητα αυτή θα ισχύει για επιβάτες που ταξιδεύουν την ίδια ημέρα από εξωτερικό προς άγονες γραμμές (ή αντίστροφα) και εκτελούν και τα δύο σκέλη με πτήσεις της AEGEAN ή της Olympic air.
– Αύξηση χωρητικότητας θέσεων για τους μήνες Ιούλιο-Σεπτέμβριο σε 7 από τους προορισμούς άγονων γραμμών, όπου είναι εφικτό επιχειρησιακά/ εμπορικά (Νάξος, Αστυπάλαια, Ικαρία, Ζάκυνθος, Σκιάθος, Κάρπαθος, Κύθηρα).
Η εφαρμογή της νέας τιμολογιακής πολιτικής εκτιμάται ότι θα ισχύσει από την 1η Δεκεμβρίου 2013.