Η οικονομική κρίση αναγκάζει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να βάλει “τέλος”, μετά τον Φεβρουάριο, στις υπηρεσίες κατάκλισης και εστίασης επιβατών στις κλινάμαξες και στα κλινοθέσια οχήματα της.
Πρόκειται για τις κλινάμαξες και τα κλινοθέσια που εκτελούσαν εδώ και αρκετά χρόνια νυχτερινά δρομολόγια στο εσωτερικό (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) και στο εξωτερικό (Αθήνα-Σόφια και Θεσσαλονίκη – Κωνσταντινούπολη).
Σε απάντηση σχετικής ερώτησης που είχε καταθέσει στη Βουλή ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Π. Λαφαζάνης, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπ. Βούγιας υπενθυμίζει ότι σήμερα οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται στους επιβάτες από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέσω σύμβασης με την εταιρεία “Wasteels Hellas Ταξίδια ΕΠΕ” η οποία λήγει στις 28.2.2011. Ο υφυπουργός σημειώνει όμως ότι “η εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την παρούσα στιγμή, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης και εξυγίανσης της – κατ΄επιταγή και του προσφάτως ψηφισθέντος νόμου 3891/2010- και του επανακαθορισμού και επανασχεδιασμού όλων των παρεχομένων υπηρεσιών της, με κύριο γνώμονα την εξάλειψη των ελλειμμάτων με ταυτόχρονη διατήρηση της βέλτιστης κατά το δυνατόν ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών, προτίθεται να καταργήσει την υπηρεσία κατάκλισης και εστίασης επιβατών στις κλινάμαξες και στα κλινοθέσια οχήματα”. Ως εκ τούτου, προσθέτει ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με τη λήξη της σύμβασης στις 28.2.2011 θα διακοπεί και η παροχή των αντίστοιχων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.
Το θέμα έθιγε, μεταξύ άλλων, σε ερώτησή του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Π. Λαφαζάνης ο οποίος υπενθύμιζε ότι “το Τμήμα Κλιναμαξών-Κλινοθεσίων που παρέχει υπηρεσίες κατάκλισης στους επιβάτες, λειτουργεί εδώ και πολλές δεκαετίες εκτελώντας νυχτερινά δρομολόγια στο εσωτερικό (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) και στο εξωτερικό (Αθήνα-Σόφια και Θεσσαλονίκη-Κωνσταντινούπολη)”. Ο βουλευτής παρατηρούσε, εξάλλου, ότι η κατάργηση των συγκεκριμένων υπηρεσιών θέτει σε κίνδυνο τις θέσεις εργασίας.