Ο επιχειρηματικός «οίστρος» του Διαμαντή Μασούτη οδηγεί την βορειοελλαδίτικη αλυσίδα -της οποίας ηγείται ο επιχειρηματίας- σε αλλεπάλληλες εξαγορές.
Η «νέα τάξη πραγμάτων» που διαμορφώνεται στην αγορά, εν μέσω κρίσης, δημιουργεί έναν νέο «κανόνα» στο «παιχνίδι»:
τα «μεγάλα» σούπερ μάρκετ αγοράζουν τα «μικρότερα» μαγαζιά και συγκεντρώνουν, με αυτό τον τρόπο, ολοένα και πιο διευρυμένα ποσοστά της «πίτας» στα χέρια τους.
Πριν από λίγο καιρό, η Mασούτης εμφανίστηκε να αποκτά στο νησί των Φαιάκων τον έλεγχο των εταιριών Γαλαξίας Α.Ε.- Δήμητρα Μάρκετ και Μαρκάτο Α.Ε. και ακολουθεί τρίτο «χτύπημα», μέσα σε μερικές εβδομάδες μόνο. Παρά τις φήμες για τις διαφωνίες στο τίμημα, το deal δεν έχει χαλάσει και οι συζητήσεις συνεχίζονται.
Τις επόμενες ημέρες πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, η Μασούτης εντάσσει στο portfolio της το ιστορικότερο σούπερ μάρκετ των Τρικάλων (ιδιοκτησίας, στο παρελθόν, Αντώνη Μπαλλή), που θα επαναλειτουργήσει μετά από αρκετά χρόνια και θα στεγάσει εκεί το 5ο κατάστημα της στην πόλη.
Ήδη πάντως η Μασούτης δεν φαίνεται να «σταματά» σε αυτό το σημείο. Ο χρόνος θα δείξει, επί παραδείγματι, αν θα προχωρήσει παράλληλα και το φημολογούμενο «φλερτ» της με άλλες «αλυσίδες», όπως η ανταγωνιστική «Λάρισα».
Η Μασούτης συμπεριλαμβάνεται στις ισχυρές δυνάμεις του λιανεμπορίου και εξακολουθεί να ανεβάζει τον πήχη ψηλότερα.
Κατέχει ένα δίκτυο 243 καταστημάτων (224 σουπερμάρκετ, 19 χονδρικής), εμφάνισε μια αύξηση πωλήσεων 4,6% το 2012 (με τζίρο 734,3 εκατ. από 702 εκατ. ευρώ το 2011) και καταφέρνει να αναπτύσσεται «κόντρα» στην κρίση!