Οι αριθμοί αποδεικνύουν ότι η Μαρινόπουλος αποτελεί έναν ισχυρό «πυλώνα» της ελληνικής επιχειρηματικότητας και στήριγμα για την οικονομία και την κοινωνία της χώρας, σε μια από τις πιο δύσκολες εποχές τη σύγχρονης ιστορίας της.
Ο Απολογισμός Βιώσιμης και Υπεύθυνης Ανάπτυξης της εταιρίας αποκαλύπτει μια σειρά από στοιχεία, τα οποία «δείχνουν» αυτόν τον ρόλο της αμιγώς ελληνικής επιχείρησης, που ηγείται της γνωστής «αλυσίδας» σούπερ μάρκετ.
Η Μαρινόπουλος αφήνει το «αποτύπωμα» της στην αγορά με επενδύσεις 250 εκατ. ευρώ σε καιρούς στασιμότητας και «ακαμψίας» και με κύκλο εργασιών ο οποίος αγγίζει το 1% του ελληνικού ΑΕΠ!
Επίσης, με πληρωμές 1,9 δισ. ευρώ σε προμηθευτές (με το 96% των συνολικών αγορών να προέρχεται από τους εγχώριους), με τις καταβολές μισθών 218 εκατ. ευρώ σε 12.799 εργαζομένους, σε μια κρίσιμη καμπή για την αγορά εργασίας, αλλά και την αποπληρωμή 82 εκατ. σε φόρους, μια σημαντική εισροή εσόδων και για τα δημόσια ταμεία.
Εκ παραλλήλου, η Μαρινόπουλος υπηρετεί το κοινωνικό σύνολο με την στήριξη 1.200 νοικοκυριών μέσω των Κοινωνικών Παντοπωλείων και 350.000 ατόμων με το εκπτωτικό πρόγραμμα υπέρ των κοινωνικά ασθενέστερων. Ο CEO της εταιρίας, Ζερόμ Λουμπέρ, μεταξύ άλλων, τονίζει ότι «η εταιρική υπευθυνότητα και η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελούν έμπρακτη δέσμευση που καθορίζει τον τρόπο σκέψης, τις πράξεις και το όραμα της για το μέλλον».
Η Μαρινόπουλος, άλλωστε, δεν «σταματά» εκεί. Οι δράσεις και οι ενέργειες της για την προστασία του περιβάλλοντος παραμένουν πάντοτε σε «πρώτη γραμμή» (ανακύκλωση, μείωση εκπομπών διοξειδίου, διάθεσης πλαστικής σακούλας, κατανάλωσης ενέργειας, νερού, συλλογή μπαταριών κ.ά.), όπως και η προστασία του καταναλωτή με κάθε τρόπο (καλές τιμές, δωρεάν διάθεση προϊόντων όταν διαπιστώθηκε διαφορά τιμής ραφιού-ταμείου, προληπτικές αποσύρσεις προϊόντων, διακοπή συνεργασίας με 2 προμηθευτές μετά από επιθεώρηση κ.ά.)