Συμφωνία στρατηγικής σημασίας για τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων της στην Ηπειρωτική Κίνα, η οποία θα υλοποιηθεί μέσω της επέκτασης συνεργασίας με τους διανομείς της στο Χονγκ Κονγκ, υπέγραψε η Fresh Line.
Πρόκειται για ένα δεκαετές συμβόλαιο, βάσει του οποίου προβλέπεται η εδραίωση της ελληνικής εταιρίας οργανικών καλλυντικών με τουλάχιστον 120 καταστήματα και πάνω από 300 σημεία πώλησης.
Κύριο στόχο για την ανάπτυξή της θα αποτελέσουν το Πεκίνο και η Σαγκάη, καθώς εκεί αναμένεται να αναπτυχθεί το 60% των καταστημάτων της, ενώ για την εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης αγοράς θα συσταθεί ομάδα από εξειδικευμένα στελέχη με έδρα στη Σαγκάη. «Πεποίθησή μας είναι πως τώρα πιο πολύ από ποτέ οφείλουμε να αποδείξουμε ότι μια ελληνική εταιρία μπορεί να πετύχει», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της Fresh Line κυρία Ναταλί Βαγιωνή, τονίζοντας ότι η σύναψη της συγκεκριμένης συμφωνίας αποτελεί «το μεγαλύτερο εξαγωγικό συμβόλαιο που έχει υπογραφεί στην ιστορία της Fresh Line».
Η βιομηχανία καλλυντικών και προϊόντων περιποίησης έχει ανθίσει τα τελευταία 20 χρόνια στην Κίνα. Για το 2012 τα έσοδα στον κλάδο των καλλυντικών, των προϊόντων κομμωτικής και των υπηρεσιών ομορφιάς άγγιξαν τα 961,3 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 7,6% από το 2011, καθώς και ανάπτυξη κατά 7,1% σε ετήσια βάση από το 2007. Ο κλάδος αυτός θεωρείται νευραλγικός για την οικονομία της χώρας, αφού αντιπροσωπεύει το 18,5% των συνολικών εσόδων στον τομέα των κοινωνικών υπηρεσιών, με βάση τα στοιχεία απόδοσής του για το 2012.
Παράλληλα, η τάση της τοπικής αγοράς κατευθύνεται προς τη φυσική προσέγγιση, δίνοντας σημαντικό προβάδισμα σε προϊόντα απαλλαγμένα από συνθετικά συντηρητικά και χημικά συστατικά, καθιστώντας την ίσως την πλέον ελκυστική για τις εταιρίες φυσικών καλλυντικών παγκοσμίως.
Η Fresh Line παράγει σήμερα πάνω από 450 καλλυντικά για όλη την οικογένεια και διαθέτει δική της παραγωγική μονάδα στην Αττική και ένα εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων που αριθμεί 40 σημεία πώλησης στην εγχώρια αγορά. Στο εξωτερικό δραστηριοποιείται σε 14 χώρες με πάνω από 190 σημεία πώλησης. Η μέθοδος που χρησιμοποιείται για την ανάπτυξή της είναι αυτή του franchising και στρατηγικών συνεργασιών, με μεγάλα πολυκαταστήματα, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί εταιρικά καταστήματα στην Αθήνα και το Βερολίνο.