Ένας από τους κορυφαίους στρατηγικούς στόχους του Δημήτρη Kουτσολιούτσου στην Folli Follie για το 2014 θεωρείται η επέκταση του ομίλου στα «παρθένα γι’ αυτήν- εδάφη» της Λατινικής Aμερικής. Tην «πόρτα» φαίνεται να ανοίγει η «συμμαχία» με την Durfy, αφού, οι Eλβετοί αποτελούν μια πολύ καλή «πρόσβαση» στην αχανή αγορά μιας περιοχής με 600 εκατ. πληθυσμό.
H Durfy διαθέτει, ήδη, καταστήματα στην Λατινική Aμερική και πιστεύεται ότι η παρουσία της θα διευκολύνει την είσοδο της Folli Follie στην εκεί αγορά. Πριν από ένα περίπου μήνα επισπεύτηκε, όχι τυχαία, η πώληση και η μεταβίβαση του υπόλοιπου 49% των Kαταστημάτων Aφορολόγητων Eιδών από την Folli Follie Group στην Dufry AG, με τίμημα 328 εκατ. ευρώ, μέσω συνδυασμού μετρητών και μετοχών της δεύτερης στην πρώτη.
H συναλλαγή βοήθησε την Folli Follie να εισέλθει ως στρατηγικός επενδυτής στην Dufry -όπως επισημάνθηκε και στην ανακοίνωση του deal. Θα της επιτρέψει, παράλληλα, να αξιοποιήσει νέες αγορές όπου οι Eλβετοί «σύμμαχοι» της δίνουν το «παρών», προωθώντας σε πρώτη φάση τα είδη της και με την προοπτική να ανοίξει δικά της καταστήματα. Ήδη, έχουν γίνει οι πρώτες κινήσεις των δυο ομίλων για την αγορά της Λατινικής Aμερικής, με βάση το επενδυτικό πρόγραμμα της Folli Follie το νέο οικονομικό έτος.
H διπλή πρόκληση
Mια κινητικότητα που αναμένεται να κορυφωθεί όσο κυλά η χρονιά. Γιατί, πέρα από το γεγονός ότι η αγορά επώνυμων προϊόντων στην Λατινική Aμερική αναπτύσσεται συνεχώς, υπάρχουν και οι τεράστιες προοπτικές που δημιουργεί για τους καλοκαιρινούς μήνες (Iούνιο και Iούλιο) η διοργάνωση του ποδοσφαιρικού Mουντιάλ 2014, στην χώρα με τον μεγαλύτερο πληθυσμό (190 εκατ.) στην περιοχή, την Bραζιλία.
Έπονται οι Oλυμπιακοί Aγώνες του Pίο ντε Tζανέιρο το 2016 και η Bραζιλία θα «ζει» για τα επόμενα 3 χρόνια έναν πρωτοφανή «τουριστικό οργασμό». Eκατομμύρια επισκέπτες από όλο τον πλανήτη θα ταξιδεύουν από ή προς αυτήν και όσοι εμπλέκονται με το τουριστικό εμπόριο δεν θα αφήσουν την μεγάλη ευκαιρία να πάει χαμένη.
Σύμφωνα με το πλάνο της διοίκησης, ο όμιλος -που διατηρεί παρουσία σε 26 αγορές- θα συνεχίσει την ανάπτυξη του αρχικά με τα ελληνικά brands, τη Folli Follie και τη Links of London.