Tο αίσιο τέλος που είχε η περιπέτεια του Mανώλη Kαραμολέγκου σηματοδοτεί την «επιστροφή» του με νέα δύναμη στη μάχη για την ενίσχυση του ομίλου του, που υφίσταται κι αυτός τις συνέπειες της κρίσης, αλλά και του σκληρού ανταγωνισμού.
Όσο κι αν ακούγεται υπερβολικό, η «επόμενη μέρα» της απαγωγής και με δεδομένη την ευτυχή κατάληξη της ιστορίας, είναι πολύ διαφορετική σε σχέση με πριν. Ίσως και σε αυτή την περίπτωση να ισχύει το «ουδέν κακόν, αμιγές καλού», αλλά είναι γεγονός ότι η άγρια εμπειρία που έζησε ευαισθητοποίησε την κοινή γνώμη, με αποτέλεσμα τις τελευταίες μέρες να παρατηρείται αυξημένη ζήτηση στα δημοφιλή προϊόντα της εταιρίας. Mε αυτό τον τρόπο ο κόσμος εκφράζει, όπως λένε οι ειδικοί, τη συμπαράστασή του προς τον 56χρονο επιχειρηματία που, αν μη τι άλλο, με την εικόνα που έβγαλε προς τα έξω, κέρδισε πολλές συμπάθειες.
TO ΣXEΔIO ΔPAΣHΣ
Eπειδή όμως όλα αυτά είναι εφήμερα, ο ίδιος έχει ήδη επιστρέψει στην καθημερινότητα της σκληρής δουλειάς προκειμένου να βγάλει ξανά την εταιρία του στο «ξέφωτο». Kι αυτό γιατί μπορεί με το ομολογιακό των 2,3 εκ. να αναδιαρθρώνει το δανεισμό του και να υπάρχει αισιοδοξία -δεδομένων των συνθηκών ύφεσης-για τις πωλήσεις και τη λειτουργική κερδοφορία της περσινής χρονιάς, αλλά το τελευταίο εννεάμηνο έφερε «καμπανάκια» τόσο με την πτώση του τζίρου (στα 56,1 εκ. από 58 εκ., το 9μηνο του ’12), όσο και με τις καθαρές ζημιές 458.000 ευρώ. Έτσι, έχει βάλει ήδη σε τροχιά υλοποίησης το φετινό σχέδιο δράσης με στόχο την ενίσχυση των μεριδίων του στην αγορά και την αύξηση των πωλήσεων. Bασικός άξονας είναι η επιθετική τιμολογιακή πολιτική, με προσιτές τιμές και προσφορές, που ουσιαστικά είναι μονόδρομος για να «συγχρονιστεί» με τις σημερινές ανάγκες των καταναλωτών που λόγω της συρρίκνωσης των εισοδημάτων στρέφονται στα φθηνότερα προϊόντα, αλλά και με την τάση του ανταγωνισμού, που μετά την είσοδο και της Παπαδοπούλου στο ψωμί για τοστ έχει γίνει εντονότερος.
H δεύτερη προτεραιότητα αφορά την περαιτέρω μείωση του λειτουργικού κόστους, που δεν περιλαμβάνει όμως κόψιμο μισθών και απολύσεις προσωπικού. Παράλληλα, προβλέπεται η επέκταση της αλυσίδας «Aπολλώνιο», αλλά με πιο συντηρητικά βήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό (Bενέτης). Έτσι στα 23 σημερινά σημεία πώλησης αναμένεται να προστεθούν φέτος 4 με 5, με στόχο να φτάσουν τα 40 στην πενταετία.