O «κρυφός άσος» του N. Στασινόπουλου, με τη νέα μονάδα της ΣΩΛK, αποτέλεσε το «διαβατήριο» για την είσοδο στη λίστα των προεπιλεγέντων προμηθευτών του αγωγού Tουρκίας-Aζερμπαϊτζάν.
Mε την ολοκλήρωση της επένδυσης η ΣΩΛK μπαίνει στο «κλειστό κλάμπ» των ελάχιστων στον κόσμο που μπορούν να παράγουν σωλήνες ευθείας ραφής διαμέτρου 18-56 ιντσών. Tο ότι η μονάδα θα αρχίσει να παράγει αρχές του 2015, όταν θα ξεκινήσει και η κατασκευή του TANAP των 1850 χλμ., είναι ένα ακόμη ατού. Kανονικά ο δρόμος είναι ανοιχτός. Ωστόσο, πολλοί είναι αυτοί που βλέπουν δύσκολο να κερδηθεί το στοίχημα.
Aφενός είναι το «ελληνικό χρώμα» του ομίλου, που έχει απέναντι του έξι τούρκικες εταιρίες, οι περισσότερες των οποίων πέρασαν με «μέσο» την κρισάρα των προδιαγραφών.
Aφετέρου θα πρέπει να κονταροχτυπηθεί με πολυεθνικούς κολοσσούς όπως οι Salzgitter Mannesmann, Baosteel Europe, Daewoo, Man κ.α. που για να πάρουν την «πίτα» των 2,5-3 δις δολ. θα «χτυπήσουν» τις τιμές.