Το Βερολίνο επανεξετάζει προηγούμενη απόφασή του να επιτρέψει στον κινεζικό κολοσσό Cosco να αποκτήσει ποσοστό σε έναν από τους τρεις τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας logistics HHLA στο λιμάνι του Αμβούργου, όπως δήλωσε την Τετάρτη εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών.
Ο εκπρόσωπος του υπουργείου Οικονομικών της Γερμανίας προέβη στο εν λόγω σχόλιο αφού αποκαλύφθηκε ότι ο τερματικός σταθμός Tollerort χαρακτηρίστηκε νωρίτερα φέτος υποδομή ζωτικής σημασίας, γεγονός που απειλεί να πυροδοτήσει εκ νέους την πολιτική κόντρα στη χώρα σχετικά με τους κινδύνους των κινεζικών επενδύσεων στη γερμανική οικονομία, όπως μεταδίδει το Reuters.
Παράλληλα τόνισε ότι σε αυτήν τη φάση καθορίζεται εάν και υπό ποιες προϋποθέσεις θα επιτραπεί στην Cosco να αποκτήσει συμμετοχή στον τερματικό σταθμό.
Ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς έδωσε πέρυσι τον Οκτώβριο το πράσινο φως στην Cosco για την απόκτηση ποσοστού 24,9% στον τερματικό σταθμό Tollerort, παρακάπτοντας τις ισχυρέςε αντιδράσεις των συμμάχων του στον κυβερνητικό συνασπισμό.
Ο εκπρόσωπος του Γερμανού καγκελαρίου τόνισε στο Reuters ότι η στάση του για το θέμα δεν έχει αλλάξει.
Ένας εκπρόσωπος του Scholz είπε ότι η στάση του για το θέμα δεν έχει αλλάξει.
Εν τω μεταξύ, σε ανακοίνωσή της που εστάλει ηλεκτρονικά στο Reutes, η HHLA επιβεβαίωσε ότι οι τερματικοί σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Αμβούργου χαρακτηρίστηκαν ως υποδομές κρίσιμης σημασίας στις αρχές του τρέχοντος έτους, επιβεβαιώνοντας δημοσίευμα της Sueddeutsche Zeitung, ως αποτέλεσμα της δημιουργίας μιας νέας κατηγορίας για τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων σε λιμάνια και στο εσωτερικό της χώρας, με όγκο φορτίου 3,27 εκατ. τόνων ετησίως.