Άφαντο παραμένει το μοιραίο Boeing777 της Malaysia Airlines, παρότι έχουν ερευνηθεί τα 2/3 της περιοχής όπου εικάζεται ότι συνετρίβη.
Το ρομποτικό βαθυσκάφος που εξετάζει το βυθό του Ινδικού Ωκεανού για να εντοπίσει τα συντρίμμια του αεροσκάφους που αγνοείται από τις 8 Μαρτίου έχει ήδη σαρώσει τα δύο τρίτα της περιοχής των ερευνών χωρίς να βρεθεί απολύτως τίποτα, ανακοίνωσαν σήμερα οι αυστραλιανές αρχές.
«To Bluefin-21 ερεύνησε περίπου τα δύο τρίτα της ζώνης ερευνών. Μέχρι στιγμής δεν βρέθηκε τίποτα” ανέφερε σε ανακοίνωσή του το Κέντρο Συντονισμού των Υπηρεσιών (JACC) που έχει αναλάβει να συντονίζει την επιχείρηση εντοπισμού της πτήσης ΜΗ370.
Το αυτόνομο βαθυσκάφος «χτενίζει» τη ζώνη όπου εντοπίστηκαν τις προηγούμενες εβδομάδες σήματα τα οποία θα μπορούσαν να προέρχονται από τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους, σε απόσταση περίπου 1.700 χιλιομέτρων βορειοδυτικά του Περθ. Τις τελευταίες ημέρες ωστόσο δεν έχει εντοπιστεί κανένα άλλο σήμα, γεγονός που ίσως να σημαίνει ότι οι μπαταρίες των μαύρων κουτιών έχουν πλέον εξαντληθεί.
Την τελευταία εβδομάδα το Bluefin-5, που έχει το σχήμα τορπίλης μήκους 5 μέτρων, πραγματοποίησε οκτώ αποστολές και κατέβηκε κάτω από το μέγιστο όριό του των 4.500 μέτρων. Σήμερα θα “βουτήξει” για ένατη φορά ενώ στην επιφάνεια δέκα στρατιωτικά αεροσκάφη και έντεκα πλοία συνεχίζουν τις έρευνες για τον εντοπισμό συντριμμιών, χωρίς μέχρι στιγμής κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Όλα τα συντρίμμια που είχαν εντοπιστεί από δορυφόρους στον ωκεανό διαπιστώθηκε τελικά ότι δεν ανήκαν στο αεροπλάνο.
Το αεροσκάφος, στο οποίο επέβαιναν 239 άνθρωποι, πραγματοποιούσε την πτήση από την Κουάλα Λουμπούρ για το Πεκίνο αλλά χάθηκε από τις οθόνες των ραντάρ περίπου μία ώρα μετά την απογείωσή του.