Η Malaysia Airlines ζήτησε από τους συγγενείς των επιβατών της πτήσης ΜΗ370 να εγκαταλείψουν τα δωμάτια των ξενοδοχείων που τους παρέχονται και να επιστρέψουν στα σπίτια τους. Η εταιρεία κλείνει, επίσης, τα κέντρα στήριξης που δημιουργήθηκαν μετά την εξαφάνιση της πτήσης στις 8 Μαρτίου.
Η αεροπορική εταιρεία υποσχέθηκε στους συγγενείς να τους κρατά ενημερωμένους για την επιχείρηση αναζήτησης του αεροσκάφους που μετέφερε 239 άτομα.
Την Πέμπτη, η Malaysia Airlines ανέφερε σε ανακοίνωσή της: «Παρά την εντατική επιχείρηση έρευνας, πιθανότατα τη μεγαλύτερη στην ανθρώπινη ιστορία, πρέπει να αντιμετωπίσουμε τη σκληρή πραγματικότητα ότι ακόμα δεν έχει βρεθεί ίχνος του αεροσκάφους και ότι η τύχη των εξαφανισμένων επιβατών και του πληρώματος παραμένει άγνωστη».
Η εταιρεία τόνισε ότι γνωρίζει την αγωνία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι που είχαν κάποιον αγαπημένο στο αεροσκάφος, προειδοποίησε, ωστόσο, ότι η έρευνα θα αποτελέσει μια διαδικασία που θα τραβήξει σε μάκρος και ανέφερε ότι θα αλλάξει τον τρόπο της στήριξης και των πληροφοριών προς τους επιβάτες.
Εν τω μεταξύ, μια έκθεση του υπουργείου Μεταφορών της Μαλαισίας συνέστησε την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο των εμπορικών πτήσεων.
Το γραφείο διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων του υπουργείου είπε δύο περιστατικά έχουν σημειωθεί τα τελευταία πέντε χρόνια, στα οποία μεγάλα επιβατικά αεροπλάνα είχαν εξαφανιστεί και η τελευταία τους θέση δεν ήταν γνωστή με ακρίβεια. Πρόκειται για την πτήση MH370 και την πτήση 447 της Air France Flight το 2009.
«Αυτή η αβεβαιότητα οδήγησε σε δυσκολίες στον έγκαιρο εντοπισμό του αεροσκάφους» ανέφερε η έκθεση.
Την Τετάρτη, οι έρευνες για την ανεύρεση της πτήσης MH370 της εταιρείας Malaysia Airlines μπήκαν σε μια νέα φάση στον Ινδικό Ωκεανό με την ανάκληση των αεροπλάνων και των περισσότερων από τα πλοία που έχουν κινητοποιηθεί.