Η EY (Ernst & Young), ένας από τους μεγαλύτερους οργανισμούς παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών παγκοσμίως, ανακοίνωσε έσοδα-ρεκόρ για το οικονομικό έτος που έκλεισε τον Ιούνιο του 2024. Τα συνολικά έσοδα ανήλθαν σε 51,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 3,9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Αυτό το οικονομικό αποτέλεσμα καταδεικνύει τη σταθερή ανάπτυξη του οργανισμού, ο οποίος συνεχίζει να επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις, την τεχνητή νοημοσύνη (AI) και τις στρατηγικές συνεργασίες.
Η EY έχει επικεντρωθεί στην αναβάθμιση των ψηφιακών της υποδομών, επενδύοντας σε τεχνολογικές πλατφόρμες, όπως το EY Fabric, το οποίο υποστηρίζει πλέον περισσότερους από δύο εκατομμύρια χρήστες σε 180 χώρες. Παράλληλα, τον Σεπτέμβριο του 2023, λανσαρίστηκε το EY.ai, μια νέα πλατφόρμα που συνδυάζει τις ανθρώπινες δυνατότητες με τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις στους πελάτες του οργανισμού.
Μέχρι σήμερα, πάνω από το 70% των εργαζομένων της EY έχουν εκπαιδευτεί στην υπεύθυνη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, με περισσότερους από το 75% να έχουν ήδη χρησιμοποιήσει το EYQ, το νέο μεγάλο γλωσσικό μοντέλο που αξιοποιείται ευρέως από το προσωπικό της εταιρείας.
Η EY επεκτείνει συνεχώς το δίκτυο των στρατηγικών συνεργασιών της, με στόχο τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες της. Το οικονομικό έτος 2024 η εταιρεία συνήψε περισσότερες από 20 νέες στρατηγικές συμμαχίες, με το οικοσύστημα συνεργατών να συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση των εσόδων της.
Επιπλέον, ο οργανισμός εστιάζει στη βιώσιμη ανάπτυξη, με 4.000 εξειδικευμένα στελέχη να εργάζονται σε υπηρεσίες που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή και τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Σημαντική πρόοδος σημειώθηκε και στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από επαγγελματικά ταξίδια, καταγράφοντας μείωση 40% από το 2019.
Με τη νέα στρατηγική “All in”, η EY στοχεύει να προετοιμάσει το έδαφος για τα επόμενα 50 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα, επενδύοντας σε τομείς όπως ο μετασχηματισμός, οι υπηρεσίες διαχείρισης και η βιώσιμη ανάπτυξη. Η στρατηγική αυτή αντικατοπτρίζει το όραμα της εταιρείας για την οικοδόμηση ενός καλύτερου εργασιακού περιβάλλοντος και τη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας για την κοινωνία και τις επιχειρήσεις.