Οι εμπειρογνώμονες της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Δυστυχημάτων (BEA) ανακοίνωσαν πως κατέστη δυνατό να ανακτηθούν οι συνομιλίες από το κόκπιτ του μοιραίου αεροσκάφους.
Ωστόσο ο εκπρόσωπος της ΒΕΑ, Ρεμί Ζουτί τόνισε ότι δεν είναι γνωστό αν ακούγονται οι κυβερνήτες, αλλά όπως είπε «υπάρχουν ήχοι που μπορούν να αξιοποιηθούν».
Ερωτηθείς για τον χρόνο που θα χρειαστεί για την ανάλυση των στοιχείων, ο εκπρόσωπος της ΒΕΑ δήλωσε πως δεν είναι γνωστό, καθώς εξήγησε ότι η έρευνα δεν είναι απλή.
«Ίσως χρειαστούν μήνες», τόνισε ο εκπρόσωπος μέχρι να ολοκληρωθεί η μελέτη των στοιχείων που έχουν ανακτηθεί.
«Καταφέραμε να έχουμε ηχητικό απόσπασμα και αρχεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, αλλά είναι πολύ νωρίς να καταλήξουμε σε συμπεράσματα σχετικά με το τι συνέβη», συμπλήρωσε ο Ζουτί.
Παράλληλα, δήλωσε πως δεν είναι γνωστή η διάρκεια των συνομιλιών, ούτε η γλώσσα στην οποία μιλούσαν οι κυβερνήτες, ενώ τόνισε πως δεν έχει εντοπιστεί το δεύτερο μαύρο κουτί.
Την ίδια στιγμή, εξήγησε πως το αεροσκάφος συνετρίβη στο βουνό έχοντας αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα, ενώ πρόσθεσε πως το αεροπλάνο δεν είχε παρεκκλίνει της πορείας του. Εντούτοις, ένα λεπτό αργότερα μετά το τελευταίο στίγμα, το αεροσκάφος άρχισε την καθοδική πορεία του μέχρι που συνετρίβη. Επισήμανε πως δεν αποκλείει καμία υπόθεση γύρω από το δυστύχημα.
Όσο για την ταχύτητα του αεροσκάφους, δήλωσε πως κατά τη διάρκεια της «βουτιάς» του είχε αναπτύξει ταχύτητα 3.500 ποδιών ανά λεπτό. Σχετικά με τις πληροφορίες για βλάβη στις μπαταρίες λιθίου, ο Ζουτί είπε ότι θα πρέπει να διερευνηθούν αυτά τα στοιχεία.
Σχετικά με τους κυβερνήτες του αεροπλάνου είπε ότι δεν υπάρχει λόγος να δοθούν στη δημοσιότητα τα στοιχεία τους, ενώ πρόσθεσε πως θα διερευνηθεί η εμπειρία τους.
Όσο για τις πληροφορίες που έκαναν λόγο για καθυστέρηση μισής ώρας πριν απογειωθεί το αεροσκάφος, δήλωσε πως δεν έχει καμία σχετική ενημέρωση.