Βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος, κατά τους πρώτους μήνες του 2016, αναμένει για τη Γερμανία το ερευνητικό κέντρο GfK, χαιρετίζοντας την εύρωστη κατάσταση της εγχώριας οικονομίας και την αύξηση των θέσεων εργασίας.
Ο σχετικός δείκτης, ο οποίος προαναγγέλλει το καταναλωτικό κλίμα για τους επόμενους μήνες, ανέρχεται στις 9,4 μονάδες για τον Ιανουάριο έναντι 9,3 μονάδων τον Δεκέμβριο. Οι αναλυτές πάντως, δεν ανέμεναν κάποια μεταβολή του δείκτη.
«Οι τρομοκρατικές επιθέσεις τον Νοέμβριο δεν φαίνεται ότι θα επηρεάσουν την κατανάλωση στη Γερμανία» σημειώνει η GfK, αν και προειδοποιεί ότι η προσφυγική κρίση και η εμπλοκή της Γερμανίας στη μάχη εναντίον του ISIS ενδεχομένως να έχει αρνητικό αντίκτυπο.