Η γαλλική καταναλωτική εμπιστοσύνη παρέμεινε αμετάβλητη τον Μάρτιο, σύμφωνα με μια έρευνα της στατιστικής υπηρεσίας Insee.
Η μηνιαία έρευνα κατέδειξε ότι η καταναλωτική εμπιστοσύνη διαμορφώθηκε στις 100 μονάδες τον Μάρτιο, όπως και τον Φεβρουάριο, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της The Wall Street Journal ανέμεναν άνοδος της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στις 101 μονάδες.
Ο μακροπρόθεσμος μέσος όρος διαμορφώνεται στις 100 μονάδες.