Περισσότεροι από 8 στους 10 φοιτητές (ποσοστό 84%) είναι έτοιμοι να μετακινηθούν σε χώρα του εξωτερικού προκειμένου να βρουν την ιδανική θέση, ενώ το 65% προσδοκά να αλλάξει από 2-4 χώρες κατά τη διάρκεια του επαγγελματικού του βίου.
Ποσοστό 43% στοχεύει να ενταχθεί στον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, το 27% να απασχοληθεί σε εταιρείες professi-onal services, ενώ μόλις το 13% σε περιβάλλον τεχνολογίας.
Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από έρευνα στην παγκόσμια φοιτητική κοινότητα την οποία διεξήγαγε η KPMG International, θέλοντας να καταγράψει τα βασικά κριτήρια με τα οποία επιλέγουν οι φοιτητές, και μελλοντικοί εργαζόμενοι, τους εργοδότες, την οποία δημοσίευσε η imerisia. gr.
Στην έρευνα συμμετείχαν 4.165 φοιτητές από τα καλύτερα πανεπιστήμια 68 χωρών σε όλο τον κόσμο, ανάμεσά τους και η Ελλάδα.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας το 84% των ερωτηθέντων θέτει ως προτεραιότητα για την επιλογή εργασιακού περιβάλλοντος, τις κοινές αξίες μεταξύ εργαζομένων και εργοδοτών, και όχι τη χρηματική αμοιβή.
Το 92% μάλιστα προτιμά η πρώτη του εργασιακή εμπειρία να είναι σε εταιρεία που έχει ένα αληθινό και συναρπαστικό όραμα. Το 89% αναζητά οργανισμούς που αφήνουν ένα θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία, ενώ το 79% των ερωτηθέντων απάντησε πως είναι πιο σημαντικό για αυτούς να εργάζονται σε εταιρείες που καθοδηγούνται από έναν δυνατό σκοπό.
Στην κορυφή της λίστας κατατάσσονται επίσης οι ευκαιρίες για προσωπική εξέλιξη, επαγγελματική κατάρτιση και ανέλιξη (47%).
«Τα αποτελέσματα της έρευνας ενισχύουν την πεποίθηση ότι οι Millennials είναι ιδιαίτερα πρόθυμοι να κάνουν μια δουλειά που ωφελεί την κοινωνία και να είναι κι εκείνοι μέρος μιας επιχείρησης που έχει κοινωνική συνείδηση. Αυτό σε συνδυασμό με τη φιλοδοξία τους να μάθουν, να αποκτήσουν δεξιότητες και εμπειρία, έτσι ώστε να προχωρήσει η καριέρα τους μπροστά, είναι το βασικό κριτήριο επιλογής εργοδότη», αναφέρει ο Iain McLaughlin, Head of Global Resour-cing, KPMG International.