Περιορισμούς στις διαφημίσεις πριν τις Ευρωεκλογές πρόκειται να θέσει το Fecebook, προκειμένου να εξασφαλίσει τον αποκλεισμό ξένης ανάμειξης.
«Για να προληφθεί μια κατάχρηση και ανάμειξη, όλοι οι διαφημιστές στην ΕΕ θα πρέπει να λάβουν άδεια στη χώρα τους για να δημοσιεύουν διαφημίσεις σχετικά με τις εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο», δήλωσε ο διευθυντής του Facebook Ρίτσαρντ Άλεν σε ανάρτησή του σε ιστολόγιο αργά χθες Πέμπτη το βράδυ.
Το δημοφιλές μέσο κοινωνική δικτύωσης στοχεύει πως οι επιπρόσθετοι έλεγχοι στην ταυτότητα και την τοποθεσία θα λειτουργήσουν ως «πραγματικός φραγμός σε οποιονδήποτε έξωθεν μιας χώρας πιστεύει ότι θα χρησιμοποιήσει τις διαφημίσεις μας για να αναμειχθεί σε μια εκλογική διαδικασία», σημείωσε ο Άλεν.
Οι περιορισμοί αυτοί ισχύουν για το περιεχόμενο προεκλογικών εκστρατειών πολιτικών ή πολιτικών κομμάτων, όπως και για τις διαφημίσεις που έχουν στόχο να ενθαρρύνουν ή να αποθαρρύνουν τους ψηφοφόρους να ψηφίσουν.
Οι νέοι κανόνες έχουν επίσης στόχο να προωθήσουν την διαφάνεια, καθώς αξιώνουν από οποιονδήποτε διαφημιστή προωθεί πολιτικό περιεχόμενο να αποκαλύπτει την ταυτότητά του ώστε οι χρήστες να μπορούν να έχουν πρόσβαση στην πληροφορία αυτή πατώντας πάνω στην ένδειξη: «πληρωμένη καταχώριση από».
Τα στοιχεία από τις διαφημίσεις αυτού του είδους θα αποθηκεύονται σε μια προσβάσιμη για 7 χρόνια από το κοινό βιβλιοθήκη στο Ίντερνετ.