Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων μειώθηκαν για έβδομο συνεχόμενο μήνα το Μάρτιο, καθώς αρκετές χώρες ήρθαν αντιμέτωποι με την επιβράδυνση της ανάπτυξης, η οποία προστίθεται στις προκλήσεις για μια βιομηχανία που αναμένεται να ξοδεύει ρεκόρ για ηλεκτρικά και συνδεδεμένα αυτοκίνητα.
Ωστόσο, οι μετοχές της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη ενισχύθηκαν, αφού η Κίνα ξεπέρασε τις προσδοκίες για την ανάπτυξη του πρώτου τριμήνου. Η Volkswagen AG, η οποία πωλεί περίπου το 40% των οχημάτων της στην Κίνα, σημείωσε άνοδο 1,6% την Πέμπτη.
Οι προοπτικές μιας ανοδικής τάσης στην Κίνα, μετά από 10 μήνες συρρίκνωσης της αγοράς, θα προσφέρουν θετική ώθηση σε μια παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων που υποχωρεί και που η Ευρώπη δείχνει ελάχιστα σημάδια ανάκαμψης. Η Ιταλία, όπου η οικονομία ήδη συρρικνώνεται, ενδέχεται να αποδυναμωθεί περαιτέρω, ενώ οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ισπανία μειώνονται σύμφωνα με τις προβλέψεις – σε μια οικονομία που είναι ανθεκτική μέχρι στιγμής. Η Γερμανία, η μεγαλύτερη αγορά της ηπείρου, πέρασε «ξυστά» από μια ύφεση στα τέλη του περασμένου έτους, και οι προοπτικές για ανάκαμψη παραμένουν αμυδρές.
Οι ταξινομήσεις στην Ευρώπη υποχώρησαν κατά 3,6% τον Μάρτιο, σε 1,77 εκατομμύρια αυτοκίνητα, δήλωσε την Τετάρτη η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Η Ιταλία ηγήθηκε των πτώσεων στις μεγάλες αγορές με πτώση σχεδόν 10%, ακολουθούμενη από την Ισπανία.