Η βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) κατήγγειλε σήμερα την «απαράδεκτη μεταχείριση των επιβατών» από πολλές αεροπορικές εταιρείες κατά τη διάρκεια του κύματος ψύχους, το οποίο καθήλωσε εκατοντάδες αεροσκάφη στο έδαφος επί πολλές ημέρες στα αεροδρόμια της χώρας.
Σε ανακοινωθέν της η Υπηρεσία ψέγει τις εταιρείες, τις οποίες ωστόσο δεν κατονομάζει, γιατί δεν τήρησαν τους κανονισμούς που επιτάσσει η ΕΕ.
Οι εταιρείες «δεν εξήγησαν σαφώς» στους πελάτες τους τα δικαιώματά τους σε παρόμοια κατάσταση και «ακόμη τους δημιούργησαν ψευδή εντύπωση για τα δικαιώματά τους αυτά», ιδίως σε ότι αφορά τα έξοδα διαμονής σε ξενοδοχείο σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης τους, εξηγεί η CAA.
«Η ΕΕ έχει θέσει σ’ εφαρμογή μία σειρά κανονισμών για την προστασία του κόσμου σε παρόμοιες καταστάσεις. Οι κανονισμοί όχι μόνον εγγυώνται πως οι αεροπορικές εταιρείες οφείλουν να φροντίσουν τους επιβάτες τους, αλλά αξιώνει επίσης και από τις εταιρείες να πληροφορούν τους πελάτες τους για τα δικαιώματά τους. Στην περίπτωση αυτή δεν συνέβη», τονίζει η πρόεδρος της Υπηρεσίας Ντέιντρε Χάτον.
Η CAA τονίζει πως έχει αποστείλει επιστολή «σε ορισμένο αριθμό αεροπορικών εταιρειών, που εδρεύουν στη Βρετανία, ή στο εξωτερικό» που δεν σεβάσθηκαν τους κανονισμούς της ΕΕ.