Τα βρετανικά σούπερ μάρκετ κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων κατά 14,3% τις 12 εβδομάδες έως τις 17 Μαΐου, που είναι ο ταχύτερος ρυθμός από τότε που ξεκίνησε η καταγραφή των σχετικών στοιχείων το 1994, καθώς οι καταναλωτές προσαρμόστηκαν στο lockdown που επιβλήθηκε στη χώρα, σύμφωνα με στοιχεία από την εταιρεία ερευνών αγοράς Kantar που ανακοινώθηκαν σήμερα.
Η περίοδος που καταγράφηκε το ρεκόρ περιλάμβανε τόσο την “έφοδο” στα καταστήματα τον Μάρτιο λίγο πριν ξεκινήσει το lockdown, όσο και τις οκτώ εβδομάδες της “μένουμε-σπίτι” περιόδου. Το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται σε καραντίνα από τις 23 Μαρτίου, αν και οι περιορισμοί έχουν αρχίσει να μειώνονται σταδιακά.
Από τις τέσσερις μεγάλες εταιρείες που κυριαρχούν στον κλάδο, η ηγέτιδα δύναμη Tesco σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 12,7%, ενώ οι Sainsbury’s, Asda και Morrisons κατέγραψαν αυξήσει κατά 12,5%, 6,5% και 9,8% αντίστοιχα. Παρ’ όλα αυτά την εντυπωσιακότερη αύξηση την σημείωσε η 6η στην κατάταξη εταιρεία, η Co-operative, με αύξηση πωλήσεων 30,8%.
H Kantar ανέφερε είπε ότι στην τελευταία περίοδο των τεσσάρων εβδομάδων έως τις 17 Μαΐου, η αύξηση των πωλήσεων στα είδη παντοπωλείου σημείωσε ετήσια αύξηση 17,2%, καθώς η κυβέρνηση ανακοίνωσε το πρώτο στάδιο της χαλάρωσης των περιοριστικών μέτρων.
Συνολικά, οι αγοραστές επισκέφθηκαν κατά μέσο όρο ένα σούπερ μάρκετ 3,5 φορές την εβδομάδα, πράγμα που σημαίνει 100 εκατομμύρια λιγότερες επισκέψεις σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, ένω αύξησαν τις δαπάνες τους σε κάθε επίσκεψη στις 27,41 λίρες – σχεδόν 50% περισσότερο από ό,τι έκαναν κατά την προ-κρίσης περίοδο.