Ενισχύθηκε τον Φεβρουάριο η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις ΗΠΑ, συμπληρώνοντας δύο μήνες ανόδου, καθώς η υποχώρηση των νέων κρουσμάτων του κορωνοϊού και η πρόοδος στον εμβολιασμό του πληθυσμού έδωσαν ώθηση στην ψυχολογία, σύμφωνα με τα στοιχεία του Conference Board.
Στις 91,3 μονάδες τον Φεβρουάριο ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης
Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του Conference Board σκαρφάλωσε στις 91,3 μονάδες τον Φεβρουάριο από την καθοδικά αναθεωρημένη μέτρηση του Ιανουαρίου στις 88,9 μονάδες. Οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών σε δημοσκόπηση της Wall Street Journal τοποθετούσαν τον δείκτη στις 91,0 μονάδες.
Αν και έχει βελτιωθεί τους δύο τελευταίους μήνες, ο δείκτης παραμένει πολύ μακριά από τα επίπεδα που ήταν πριν το ξέσπασμα της πανδημίας. Ένα χρόνο νωρίτερα, ο δείκτης ήταν στις 132,6 μονάδες.