Συνεχίζονται οι πιέσεις στους λιανοπωλητές των ΗΠΑ, με την αλυσίδα πολυκαταστημάτων Macy’s να υποβαθμίζει το guidance για το σύνολο του έτους καθώς αναμένει να υποχωρήσει η καταναλωτική δαπάνη σε δευτερεύοντα είδη όπως της ένδυσης.
Η προειδοποίηση της Macy’s έρχεται μάλιστα την ώρα που τα μεγέθη της στο δεύτερο τρίμηνο ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις της αγοράς.
Σε αυτό το κλίμα, η αλυσίδα βλέπει πλέον τα έσοδά της το 2022 να κυμαίνονται σε ένα εύρος από 24,34 έως 24,58 δισ. δολάρια, έναντι της προηγούμενης εκτίμησης για 24,46 με 24,7 δισ. δολάρια.
Παράλληλα, τοποθετεί τα ετήσια προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή σε ένα εύρος από 4 έως 4,2 δολάρια, σημαντικά χαμηλότερα από την προηγούμενη καθοδήγηση των 4,53 με 4,95 δολαρίων.
Σημειώνεται ότι οι αναλυτές της Wall Street ανέμεναν guidance έτους 24,36 δισ. δολαρίων και 4,51 δολ. ανά μετοχή, σύμφωνα με τη Refinitiv.
Κατά τα άλλα, στο δεύτερο τρίμηνο η Macy’s ανακοίνωσε κέρδη ανά μετοχή 1 δολ. έναντι των 0,85 που ανέμεναν οι αναλυτές.
Επίσης, είδε τα έσοδά της να ανέρχονται στα 5,6 δισ. δολάρια ενώ η αγορά ανέμενε να κινηθεί στα 5,49 δισ. δολάρια.
Ωστόσο, τα καθαρά κέρδη της Macy’s στο τρίμηνο μειώθηκαν στα 275 εκατ. δολάρια, ή 99 σεντς ανά μετοχή, από τα 345 εκατ. δολάρια ή 1,08 δολάρια ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα.
Οι καθαρές πωλήσεις της υποχώρησαν ελαφρώς στα 5,6 δισ. δολάρια από 5,65 δισ. πέρυσι.
Τέλος, οι συγκρίσιμες πωλήσεις της Macy’s μειώθηκαν κατά 1,6% σε σχέση με πέρυσι, λιγότερο όμως από την πρόβλεψη των αναλυτών για πτώση 2%.