Βελτιωμένη εμφανίζεται η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο.
Σύμφωνα με την έρευνα που διεξήγαγε το Thomson Reuters σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης ανήλθε στις 76,3 μονάδες τον Φεβρουάριο, από 73,8 μονάδες τον Ιανουάριο, υπερβαίνοντας τις προσδοκίες των αναλυτών για 74,8 μονάδες.
Το βαρόμετρο των τρεχουσών οικονομικών συνθηκών σημείωσε άνοδο στις 88 από 85 μονάδες, ενώ ο δείκτης προσδοκιών των καταναλωτών ενισχύθηκε στις 68,7 από 66,6 μονάδες.