Σε διπλασιασμό των καταστημάτων της στην Κίνα σκοπεύει να προχωρήσει η Apple εντός της επόμενης διετίας.
Στην Κίνα, όπου λειτουργούν 11 καταστήματα, η Apple έχει δεχθεί κριτική από την κυβέρνηση σχετικά με την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται μετά την πώληση, σε σύγκριση με τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Το δεύτερο τρίμηνο της χρήσης, η Apple κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 11% στην Κίνα, με τον κύκλο εργασιών να ανέρχεται στο ρεκόρ των 8,8 δισ. δολαρίων.
Ωστόσο, ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων είναι αισθητά χαμηλότερος από 67% που είχε σημειωθεί το τελευταίο τρίμηνο του 2012.