Deal News OnlineDeal News OnlineDeal News Online
  • Αρχική
  • Οικονομία
    ΟικονομίαΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    europe flag euro money simaia evropi
    Τα 4+1 SOS για την οικονομία
    17 ώρες πριν
    xatzidakis
    Η επίσκεψη Χατζηδάκη στην Ουάσιγκτον και οι δηλώσεις αυτοθαυμασμού με «άρωμα» προμνημονιακής περιόδου
    3 ημέρες πριν
    aade money calculator
    Πού ανήκει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων;
    3 ημέρες πριν
    lixiprothesma
    ΦΠΑ και φόρος εισοδήματος εκτίναξαν το πρωτογενές πλεόνασμα στο 9μηνο
    4 ημέρες πριν
    supermarket
    Σούπερ μάρκετ: Πού θα φτάσει η ακρίβεια στο ράφι
    5 ημέρες πριν
  • Αγορές
  • Επιχειρήσεις
  • Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Secret Money
  • Τράπεζες
  • Leaders
  • Ναυτιλία
  • Κόσμος
Reading: Το ποπκόρν στο σινεμά σαμποτάρει τις διαφημίσεις
Share
Notification ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aa
Deal News OnlineDeal News Online
Aa
  • Οικονομία
  • Αγορές
  • Επιχειρήσεις
  • Ειδήσεις – Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Secret Money
  • Τράπεζες
  • Leaders/Πρόσωπα
  • Ναυτιλία
  • Αυτοκίνητο
  • Κόσμος
  • Αθλητικά
  • Media
  • Big Deal
  • Περιβάλλον
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Υγεία & Διατροφή
  • Οικονομία
  • Αγορές
  • Επιχειρήσεις
  • Ειδήσεις – Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Secret Money
  • Τράπεζες
  • Leaders/Πρόσωπα
  • Ναυτιλία
  • Αυτοκίνητο
  • Κόσμος
  • Αθλητικά
  • Media
  • Big Deal
  • Περιβάλλον
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Υγεία & Διατροφή
  • Ταυτότητα
Have an existing account? Sign In
Follow US
  • Advertise
© 2023 DEAL News Network. Dealnews Design Company. All Rights Reserved.
Deal News Online > Blog > Κόσμος > Το ποπκόρν στο σινεμά σαμποτάρει τις διαφημίσεις
Κόσμος

Το ποπκόρν στο σινεμά σαμποτάρει τις διαφημίσεις

Last updated: 2013/10/14 at 11:06 ΠΜ
11 έτη πριν
Share
2 Min Read
dcc1260a5ebf2e2bfc16d4f8970f65df
SHARE

Το μασούλημα του ποπκόρν στο σινεμά πριν την έναρξη της ταινίας μπορεί να είναι ενοχλητικό όχι μόνο για τους διπλανούς αλλά και για τους διαφημιστές, όπως δείχνει μία νέα μελέτη.

 

Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Κολωνίας, οι οποίοι, κάνοντας σχετικά πειράματα με εθελοντές, διαπίστωσαν ότι το μασούλημα ποπκόρν στην αίθουσα του κινηματογράφου προκαλεί ένα είδος ανοσίας στην επίδραση που έχουν τα διαφημιστικά μηνύματα πάνω στο θεατή.

 

Σύμφωνα με τους ερευνητές, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό “Journal of Consumer Psychology”, οι διαφημίσεις αποτυπώνουν στον ανθρώπινο νου μάρκες προϊόντων, επειδή, χωρίς να το συνειδητοποιούμε, τα χείλη και η γλώσσα μας προσομοιώνουν αυτόματα την προφορά ενός νέου ονόματος προϊόντος όταν το πρωτοακούμε. Κάθε φορά που ξανασυναντούμε το όνομα, το στόμα μας υποσυνείδητα επαναλαμβάνει την προφορά του. Όμως, αυτή η «εσωτερική ομιλία» διακόπτεται με το μάσημα, δημιουργώντας παρεμβολές και καθιστώντας τη διαφήμιση αναποτελεσματική.

 

Οι γερμανοί ερευνητές ζήτησαν από 96 εθελοντές να παρακολουθήσουν ταινίες στο σινεμά, πριν από τις οποίες υπήρχαν διαφημίσεις. Οι μισοί εθελοντές πήραν δωρεάν ποπκόρν για να τρώνε όσο έβλεπαν την ταινία, ενώ οι άλλοι μισοί έφαγαν απλώς ένα μικρό κύβο ζάχαρης, που έλιωσε αμέσως στο στόμα τους, οπότε αμέσως μετά ήταν ελεύθερο για να κάνει την εσωτερική επανάληψη των λέξεων των διαφημίσεων.

 

Ένα τεστ μετά το τέλος της προβολής έδειξε πως οι διαφημίσεις δεν είχαν καμία επίδραση στο νου των μισών θεατών που έτρωγαν καθ’ όλη τη διάρκεια ποπκόρν. Αντίθετα, οι υπόλοιποι μισοί, εμφάνισαν θετικές ψυχολογικές αντιδράσεις στα προϊόντα που είχαν δει στις διαφημίσεις.

 

Η έρευνα ίσως σημάνει το τέλος της πώλησης ποπκόρν στους κινηματογράφους πριν την ταινία, καθώς υποσκάπτει την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων και έρχεται σε αντίθεση με τις στρατηγικές του μάρκετινγκ. Παρ’ όλ’ αυτά, δεν διευκρινίζεται αν και σε ποιο βαθμό το μασούλημα στον καναπέ του σπιτιού έχει την ίδια αρνητική επίδραση για τις τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Δείτε Επίσης

Αμερικανικές εκλογές: Κρίνουν τις εξελίξεις στις παγκόσμιες αγορές

Οι κορυφαίοι CEO αντιμετωπίζουν τις διεθνείς αναταράξεις ποντάροντας δυνατά στην τεχνητή νοημοσύνη και το ανθρώπινο δυναμικό

Σε απόγνωση οι κτηνοτρόφοι με την ευλογιά: «Καταστρέφονται οικογένειες, έχουν θανατωθεί 23.000 ζώα»

Barclays: Ξεπερνούν τις προβλέψεις τα κέρδη γ’ τριμήνου

Τραμπ εναντίον Χάρις: Ποιος προηγείται στις δημοσκοπήσεις;

Share This Article
Facebook Twitter Email Print
Share
Επόμενο Άρθρο 1ededa10ddbadc31f513a0c470697f8a Η Καραμανλή ψάχνει νέα πλοία
Προηγούμενο Άρθρο 7ca501e0c8eec34b4fe23a6c5b33da82 Ξένιος Ζεύς: 62 συλλήψεις στο κέντρο της Αθήνας






Ροή Ειδήσεων

ekloges usa
Αμερικανικές εκλογές: Κρίνουν τις εξελίξεις στις παγκόσμιες αγορές
Slide Κόσμος
europe flag euro money simaia evropi
Τα 4+1 SOS για την οικονομία
Slide Οικονομία
santorini
Η Σαντορίνη πρωτοστατεί στον τουρισμό πολυτελείας παρά τις προκλήσεις
Τουρισμός
xatzidakis
Η επίσκεψη Χατζηδάκη στην Ουάσιγκτον και οι δηλώσεις αυτοθαυμασμού με «άρωμα» προμνημονιακής περιόδου
Slide Οικονομία
fashion bootcamp
Fashion Bootcamp: Οι καλύτερες ιδέες για επιχειρήσεις μόδας
Επιχειρήσεις
kalpi
Νέα ενότητα της «DEALnews» για τις εκλογές στα επιμελητήρια
Slide Επιχειρήσεις
niki samothraki
ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ: Αντίφαση το αιολικό πάρκο στη σκιά των μεγάλων θεών
Slide Ειδήσεις - Ελλάδα
9f11b047b6dd3c2e8e282cb5a84ad024
Ο ρόλος των Οργανωμένων Μονάδων Μαστού και του Ποιοτικού Ελέγχου των υπηρεσιών στην διαχείριση των ασθενών με καρκίνο μαστού
Υγεία & Διατροφή

Διαβάστε πρώτοι τα νέα, με την υπογραφή του www.dealnews.gr

about us

Η έγκυρη επιχειρηματική και πολιτική εφημερίδα. Focus στο Χρηματιστήριο, με ειδήσεις, επισημάνσεις, αναλύσεις και επώνυμες στήλες.

  • World Business
  • Media
  • Leaders/Πρόσωπα
  • Secret Money
  • Αθλητικά
  • Slide
  • Αυτοκίνητο
  • Τεχνολογία
  • Υγεία & Διατροφή
  • Περιβάλλον
  • Τουρισμός
  • Πρωτοσέλιδα
  • Ροή Ειδήσεων
  • Contact
  • Ταυτότητα
  • Πολιτική απορρήτου
  • Όροι χρήσης

Find Us on Socials

© Deal News Network. Dealnews Design Company. All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?