Ρεκόρ σημείωσε στις ΗΠΑ το 2010 η διαφήμιση στο Διαδίκτυο, γεγονός που δίνει μια ανάσα στις επιχειρήσεις Τύπου, οι οποίες τον τελευταίο καιρό έβλεπαν τα διαφημιστικά τους έσοδα να μειώνονται συνεχώς. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν πριν από λίγες ημέρες στη δημοσιότητα, η διαφήμιση online την περασμένη χρονιά σημείωσε αύξηση της τάξεως του 15% και έφτασε το συνολικό ποσόν των 26 δισ. δολαρίων.
Η μεγαλύτερη μάλιστα αύξηση καταγράφηκε το τελευταίο τρίμηνο του 2010. Πρόκειται για το πέμπτο συνεχές τρίμηνο που οι ιντερνετικές διαφημίσεις σημειώνουν αύξηση στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, γεγονός που κάνει πολλούς να ελπίζουν σε μια σημαντική ανάκαμψη των εσόδων των επιχειρήσεων Τύπου, που απορροφούν μεγάλο ποσοστό από τις διαφημίσεις αυτές. Η αύξηση στην online διαφήμιση είναι ένα από τα ελάχιστα ελπιδοφόρα μηνύματα σε έναν χώρο που αντιμετωπίζει μεγάλη κρίση.