Καθώς οι χρήστες του εκμεταλλεύονται την ευκαιρία να μοιράζονται τις ειδήσεις που τους προκαλούν το ενδιαφέρον με τους φίλους τους, το Facebook έχει σαφή επίδραση στο ποιες ειδήσεις διαβάζονται online. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει μεταξύ άλλων πρόσφατη έρευνα του αμερικανικού δημισογραφικού κέντρου Pew.
Όπως προκύπτει από την έρευνα το 6 – 8% των επισκεπτών σε ενημερωτικές ιστοσελίδες προέρχονται από το Facebook. Η επίδραση του Facebook είναι σαφώς πιο μικρή από εκείνη της Google από την οποία προέρχεται το 30% των επισκεπτών σε ενημερωτικά sites.
Αν η αναζήτηση ειδήσεων ήταν η πιο σημαντική καινοτομία της περασμένης δεκαετίας, σήμερα η πιο σημαντική τάση που καταγράφεται είναι ότι οι χρήστες «μοιράζονται» τις ειδήσεις που τους ενδιαφέρουν με τους «φίλους» τους μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter.
Με λίγα λόγια αν ένας χρήστης του Facebook με πολλούς φίλους ανεβάσει στο προφίλ του μια είδηση που διάβασε σε κάποια εφημερίδα ή περιοδικό, η είδηση αυτή αυξάνει αυτόματα την αναγνωσιμότητά της και κατ επέκταση την επισκεψιμότητα του site που την έχει δημοσιεύσει.