Αύξηση παρουσιάζει το διαφημιστικό μερίδιο των εφημερίδων αφού ξεπέρασε τo 22,4% το πρώτο τετράμηνο του 2011, έναντι του 19,9% το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.
Παράλληλα με την αύξηση των διαφημίσεων οι εφημερίδες εμφάνισαν τις λιγότερες απώλειες, σε μία περίοδο που η διαφημιστική αγορά γνωρίζει τη χειρότερη κρίση της τα τελευταία 30 χρόνια.
Επίσης και στον τηλεοπτικό τομέα παρουσιάζεται αύξηση του διαφημιστικού μεριδίου η οποία άγγιξε το 34,5%, από το 33,8% που ήταν πέρυσι.
Ωστόσο δεν παρατηρείται το ίδιο σκηνικό στα περιοδικά και το ραδιόφωνο όπου εμφανίζεται σημαντική κάμψη.
Συγκεκριμένα, το μερίδιο των περιοδικών μειώθηκε, από το 39,5% στο περυσινό τετράμηνο, στο 37,3% φέτος, ενώ του ραδιοφώνου, από το 6,58% πέρυσι, στο 5,67% φέτος.
Το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε στα μέσα για διαφήμιση, στο πρώτο τετράμηνο του 2011, διαμορφώθηκε στα 511,66 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 18,7%, σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services.
Πρόκειται για εικόνα που οφείλεται στη μεγάλη κάμψη που εμφανίζεται στον περιοδικό Τύπο, κατά 23,25% καθώς και στο ραδιόφωνο κατά 30% και, βέβαια, στην τηλεόραση κατά 17,2%. Στις εφημερίδες, η κάμψη είναι της τάξης του 8,9%.
Αξίζει να αναφερθεί ότι, σε επίπεδο μηνός Απριλίου, η κάμψη στην τηλεόραση, βρίσκεται στο 3,17%, ενώ στις εφημερίδες στο 6,8%. Αντίθετα, έντονα αρνητική είναι η μεταβολή στα περιοδικά κατά 23,6% και στο ραδιόφωνο κατά 20,3%.