Η διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ

Η μεγαλύτερη κρίση που αντιμετωπίζει εδώ και χρόνια η διαφημιστική αγορά δείχνει να αφήνει… χωρίς φράγκο τα ΜΜΕ και όλοι αναρωτιούνται πόσο χειρότερα μπορούν να πάνε τα πράγματα.

 

Το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε στα ΜΜΕ για διαφήμιση το πρώτο τετράμηνο του 2011 έφτασε τα 511,66 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 18,7% σε σχέση με τα περσινά δεδομένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services.

 

Η εικόνα ανά ΜΜΕ αντικατοπτρίζει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αυτά καθώς στην κορυφή της… κάμψης βρίσκεται το ραδιόφωνο με κάμψη κατά 30%, ακολουθεί ο χώρος των περιοδικών με κάμψη κατά 23,25%, η τηλεόραση με κάμψη κατά 17,2% και τέλος οι εφημερίδες με κάμψη κατά 8,9%.

 

Αξίζει όμως να αναφερθεί ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία της διαφημιστικής δαπάνης, οι εφημερίδες κατάφεραν να αυξήσουν το μερίδιο διαφήμισης τους το πρώτο τετράμηνο του 2011.

 

Συγκεκριμένα, το μερίδιο αγοράς των εφημερίδων πέρασε το 22,4% αντί του 19,9% που είχαν στο αντίστοιχο περσινό διάστημα ενώ και η τηλεόραση παρουσίασε αύξηση του μεριδίου της σημειώνοντας 34,5% από 33,8%. Τα περιοδικά όμως και το ραδιόφωνο παρουσίασαν σημαντική κάμψη των μεριδίων αγοράς αφού το μερίδιο των περιοδικών μειώθηκε, από το 39,5% του περυσινού τετραμήνου, στο 37,3% φέτος, ενώ του ραδιοφώνου έφτασε για το πρώτο τετράμηνο του 2011, στο 5,67% από το 6,58% πέρυσι.

 

Για τον Απρίλιο, η κάμψη στην μικρή οθόνη βρίσκεται στο 3,17% και στις εφημερίδες στο 6,8%. Ωστόσο, στα άλλα δυο μέσα η κάμψη που καταγράφεται είναι… μαύρη αφού για τα περιοδικά η κάμψη έπιασε το 23,6% και για το ραδιόφωνο κατά 20,3%.

 

Πηγή: “To Ποντίκι”

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ