Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ξεκίνησε έλεγχο σε διαφημίσεις που περιλαμβάνουν ισχυρισμούς για θεραπευτικές ιδιότητες του όζοντος, προκειμένου να τεκμηριωθεί επιστημονικά εάν υπάρχουν θεραπευτικές ιδιότητες.
Σε διαφορετική περίπτωση θα επιβληθούν πρόστιμα για παραπλάνηση του καταναλωτή.
Όπως σημειώνει σε δήλωσή του για το θέμα, ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή Δ. Σπυράκος, επειδή το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μια συνεχής προβολή διαφημιστικών καταχωρήσεων, για την προώθηση συσκευών οζονοποίησης και μεθόδων οζονοθεραπείας και κατόπιν διατύπωσης πολλών σχετικών ερωτημάτων-αναφορών από καταναλωτές, η Γενική Γραμματεία ζήτησε από τους αρμόδιους φορείς (υπηρεσίες του υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης) την επιστημονική τεκμηρίωση ή μη των ισχυρισμών για θεραπευτικές ιδιότητες του όζοντος και αναμένεται η έκδοση σχετικής γνωμοδότησης από το Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας (ΚΕΣΥ).
Επισημαίνεται ότι, με βάση τη νομοθεσία «Περί Προστασίας των Καταναλωτών», στις περιπτώσεις που οι ισχυρισμοί αυτοί κριθούν αναληθείς και παραπλανητικοί από τους αρμόδιους επιστημονικούς φορείς και στα πλαίσια της προστασίας της δημόσιας υγείας και των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών, θα επιβληθούν αυστηρές κυρώσεις για την παύση της αθέμιτης εμπορικής πρακτικής.