Nέα στρατηγική με στόχο την επιστροφή στην κερδοφορία υιοθετεί η Audiovisual δίνοντας έμφαση στον τομέα των video games, καταργώντας τις ζημιογόνες δραστηριότητές της και προετοιμάζοντας την επέκτασή της στην ελληνική αγορά τυχερών παιχνιδιών.
Ο κ. Χάρης Αντωνόπουλος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, υπογράμμισε ότι οι στόχοι για εφέτος είναι ο εξορθολογισμός των λειτουργικών τους εξόδων και η έμφαση σε νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες. Η αγορά των video games αποτελεί τον πρώτο στόχο του ομίλου καθώς αποτελεί μια συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά με αυξητικές τάσεις για τα επόμενα χρόνια, ενώ παρουσιάζει σταθερή πορεία πωλήσεων ακόμη και σε περιόδους ύφεσης.
Στην Ελλάδα και παρά την οικονομική κρίση την περασμένη χρονιά οι συσκευές παιχνιδιών (κονσόλες) παρουσίασαν αύξηση 13% και σήμερα υπάρχουν περισσότερες από 2.171.000 στα ελληνικά νοικοκυριά, ενώ ένας στους πέντε Ελληνες παίζει παιχνίδια στο σπίτι του. Στο πλαίσιο αυτό η Audiovisual σκοπεύει να συμμετάσχει με 50% στην εταιρεία Ιnternational Gaming and Entertainment (IGE) την οποία ίδρυσε πριν από λίγο καιρό η Dionic.
H επένδυση που θα υλοποιήσει η εταιρεία δεν έχει προς το παρόν καθοριστεί, καθώς θα προκύψει από την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου που θα γίνει στην ΙGE. Σημειώνεται ότι στους συνεργάτες της Dionic στον τομεά των videogames είναι ορισμένες από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο χώρο όπως οι Nintendo Sony Microsoft και Activision.
Σινεμά: Αλλαγές
Η διοίκηση της Audiovisual προχωρεί σε αναδιοργάνωση του δικτύου των κινηματογράφων της μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα που έχει παρουσιάσει η θυγατρική της Ster Cinemas. Στο πλαίσιο αυτό θα προχωρήσει σταδιακά σε τερματισμό της λειτουργίας κάποιων αιθουσών, όπως το Multiplex Αχαρνών καθώς και στην αλλαγή της δημογραφικής τους σύνθεσης.
Ταυτόχρονα όμως θα προχωρήσει και στη δημιουργία νέων πολυκινηματογράφων καθώς έως τα τέλη της φετινής χρονιάς θα παρουσιάσει νέες αίθουσες 3D τεχνολογίας που ήδη σημειώνουν μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό με 528 κινηματογράφους σε 47 χώρες.
Στον τομέα της μουσικής η Audiovisual προχωρεί στην επέκταση των δραστηριοτήτων της στο χώρο της δισκογραφίας προχωρώντας σε στρατηγική συνεργασία αρχικά με τις εταιρείες Spicy και Ηeaven αναλαμβάνοντας τη διανομή των προϊόντων τους σε Ελλάδα, Κύπρο αλλά και διεθνώς.
Κινηματογραφική διανομή
Η εταιρεία θα προχωρήσει και στον τομέα της κινηματογραφικής διανομής σε νέες διεθνείς συνεργασίες αποκτώντας ταινίες με πλήρη δικαιώματα εκμετάλλευσης. Στους νέους συνεργάτες της περιλαμβάνονται εταιρείες όπως οι Lionsgate, Exclusive Films και Italia Films η οποία αποτελεί το μεγαλύτερο διανομέα ανεξάρτητων ταινιών στη Μ. Ανατολή.
Παράλληλα ο όμιλος δίνει έμφαση και στο Video On Demand καθώς επενδύει στις νέες τεχνολογίες προκειμένου να προχωρήσει σύντομα, έως τα τέλη του έτους και στην ψηφιακή διανομή ταινιών. Σύμφωνα με τον κ. Αντωνόπουλο η αγορά Video On Demand έχει ξεπεράσει μέσα σε τέσσερα χρόνια τα 4,3 δισ. δολάρια διεθνώς ενώ στην Ευρώπη η αξία της υπολογίζεται στα 1,11 δισ. δολάρια με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξη της τάξης του 20%.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τα τυχερά παιχνίδια ο κ. Αντωνόπουλος δήλωσε ότι η εταιρεία είναι εν αναμονή της ψήφισης του επίμαχου νομοσχεδίου για το άνοιγμα της ελληνικής αγοράς και έχουν προχωρήσει σε συνεργασία με ξένη εταιρεία προκειμένου να δραστηριοποιηθούν άμεσα στον συγκεκριμένο τομέα.
Πηγή: Ναυτεμπορική