Παρά τον οξύτατο ανταγωνισμό που δέχεται από άλλες πλατφόρμες διαμοιρασμού τηλεοπτικών σειρών και ταινιών (Disney και Apple TV Plus) το Netflix συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή αυξάνοντας κατά 20% τους συνδρομητές του το τέταρτο τρίμηνο του 2019, φθάνοντας με την προσθήκη άλλων 8,76 εκατομμυρίων το εντυπωσιακό νούμερο των 8,8 εκατομμυρίων χρηστών παγκοσμίως. Η αύξηση αυτή του επέφερε έσοδα 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια στο τέταρτο τρίμηνο πέρυσι.
Μάλιστα, η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει περίπου επτά εκατομμύρια νέους συνδρομητές στο πρώτο τρίμηνο του 2020, με την Ασία να είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά του. Αντίθετα, σημάδια «κόπωσης» εμφανίζονται στη Βόρεια Αμερική (ΗΠΑ και Καναδάς), όπου στο τέταρτο τρίμηνο πέρυσι πρόσθεσε 420.000 νέους συνδρομητές, λιγότερους από τους 600.000 που το ίδιο είχε προβλέψει προ καιρού. Το Netflix απέδωσε την υστέρηση στην πρόσφατη αύξηση των τιμών των συνδρομών του και στην εμφάνιση των ανταγωνιστών του.
Έτσι, χάρη στον συνεχή εμπλουτισμό του περιεχομένου με νέες ταινίες και πρωτότυπες σειρές, το Netflix παραμένει ο «βασιλιάς» του streaming παγκοσμίως, έχοντας όμως την ίδια στιγμή εκτοξεύσει στα ύψη τον δανεισμό του (περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια μακροχρόνια δάνεια στο τέλος του 2019).
Με τον λεγόμενο «πόλεμος του streaming» να έχει ανάψει από τον Νοέμβριο, μετά τη σχεδόν ταυτόχρονη εμφάνιση στις ΗΠΑ των υπηρεσιών Apple TV+ και Disney+, με τιμές συνδρομής χαμηλότερες σε σχέση με εκείνες του Netflix, στο «παιχνίδι» μπήκαν επίσης ανταγωνιστές όπως το Amazon Prime, το Hulu κ.ά., ενώ θα ακολουθήσει τον Μάιο το HBO Max της Warner Media.
Γι’ αυτό και σύμφωνα με αρκετούς αναλυτές, το 2020 θα είναι ένα πιο δύσκολο έτος για το Netflix από ό,τι το 2019. Η απάντηση του Netflix είναι η περαιτέρω διεθνοποίησή του με περισσότερες ξένες παραγωγές πέραν των αγγλικών. Για αυτόν τον λόγο, δημιουργεί πλέον γραφείο στο Παρίσι και ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει σοβαρά σε δεκάδες νέες γαλλικές σειρές και ταινίες.