Επιθυμώντας να καθιερωθεί ως «το μέρος για τους οπαδούς του ποδοσφαίρου να μοιραστούν το πάθος τους για το παιχνίδι», το TikTok συνεργάζεται με την UEFA EURO 2020 ως επίσημος Παγκόσμιος Χορηγός του ευρωπαϊκού τουρνουά που αναβλήθηκε για αυτό το καλοκαίρι λόγω της πανδημίας Covid-19.
Πρόκειται για την πρώτη φορά που μια ψηφιακή πλατφόρμα γίνεται χορηγός αθλητικού παγκόσμιου γεγονότος. Καθώς τα ομαδικά αθλήματα υποφέρουν εν μέσω της πανδημίας, πλατφόρμες όπως το TikTok θα βοηθήσουν τους θαυμαστές να συνδεθούν με το άθλημά τους με έναν ολοκαίνουργιο τρόπο.
Σύμφωνα με την πρόσφατη ανακοίνωση, «ως επίσημος συνεργάτης, το TikTok θα παρέχει ένα μέρος όπου οι θαυμαστές μπορούν να παρακολουθούν τους αγαπημένους τους δημιουργούς περιεχομένου ποδοσφαίρου, να μοιράζονται το καλύτερο TikTok περιεχόμενο ποδοσφαίρου και να δημιουργούν τις δικές τους ξεχωριστές στιγμές, αντιδράσεις και πανηγυρισμούς γύρω από το τουρνουά».
Η χορηγία της ψηφιακής πλατφόρμας, η οποία παρουσιάζει μεγάλη αύξηση στην Ευρώπη και έχει στόχο να κατακτήσει την ευρωπαϊκή ψηφιακή αγορά, ανέρχεται σε δεκάδες εκατ. λίρες.
Το Euro 2020 θα δημιουργήσει έναν επίσημο λογαριασμό TikTok πριν από τη διοργάνωση, ενώ η πλατφόρμα θα λανσάρει τις δικές της εφαρμογές για την προώθηση των αγώνων.