“Σαρώνει” σε όλες τις ηλικίες και σε όλες τις χώρες η πολυσυζητημένη σειρά του Netflix “Squid Game” («Παιχνίδι του καλαμαριού» ), που έχει ήδη αποδειχθεί ο πιο δημοφιλής τίτλος στην πλατφόρμα του Netflix, με 111 εκατ. θεατές τις πρώτες 17 ημέρες που κυκλοφόρησε.
Επίσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας στο twitter, είναι η πρώτη σειρά του Netflix που ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια προβολής τις πρώτες 28 ημέρες – η Netflix χρησιμοποιεί συνήθως το διάστημα των 28 ημερών για να μετρήσει την απόδοση ενός τίτλου στην πλατφόρμα της. Τα στοιχεία που αναφέρονται βασίζονται στον αριθμό των λογαριασμών που παρακολούθησαν τη σειρά για τουλάχιστον δύο λεπτά, την τυπική μέτρησή της για την κατάταξη τίτλων.
Σύμφωνα με το Reuters, το θρίλερ των 9 επεισοδίων, στο οποίο διαγωνιζόμενοι συμμετέχουν σε παιδικά παιχνίδια με θανατηφόρες συνέπειες σε μία προσπάθεια να κερδίσουν 38 εκατ. δολάρια έχει κάνει παγκόσμια αίσθηση από τη στιγμή που κυκλοφόρησε, πριν από έναν μήνα.
Από τις 17 Σεπτεμβρίου – ημερομηνία πρεμιέρας στο Netflix – το Squid Game ήταν η νούμερο ένα σειρά σε 94 χώρες και παραμένει στην πρώτη θέση για 21 στην κατάταξη των δημοφιλέστερων τίτλων στις ΗΠΑ, καταρρίπτοντας το ρεκόρ για τίτλο ξενόγλωσση ταινίας. Μάλιστα, το δυστοπικό δράμα χαρακτηρίστηκε ως ο πρώτος κορεάτικος τίτλος που έφτασε στην κορυφή των ΗΠΑ.
Χαρακτηριστικό για την δημοφιλία της σειράς είναι η κίνηση της παρόχου υπηρεσιών διαδικτύου SK Broadband της Νότιας Κορέας να μηνύσει το Netflix για να πληρώσει το κόστος της αυξημένης διαδικτυακής κίνησης και τις εργασίες συντήρησης λόγω της αύξησης των θεατών.
Σημειώνεται ότι το Netflix θα δαπανήσει περισσότερα από 500 εκατ. δολάρια σε περιεχόμενο που παράγεται στη Νότια Κορέα φέτος.